Sinne, krangel, mors følelse- påvirker det foster?

Kiaraa

Andre møte med forumet
Hei.

jeg og mannen kranglet og der resulterte i at jeg skrek masse og fikk et lite panikk anfall. Jeg klarte å roe meg ned, men jeg gråt masse i nesten 2 dager. Mest fordi jeg var redd at jeg hadde skadet baby. Nå har vi snakket og alt er bra, men jeg tenker mye på barnet i magen og er redd for hjerte stopp. Jeg er 16 uker gravid og alt så bra ut på Ul for noen dager siden, men nå er jeg redd at høye lyder, sorg, stressnivå og sinne har ført tid hjertestans eller andre skader hos barnet. Jeg trenger å høre det folk kan om dette temaet, for det er ordentlig uansvarlig av oss å krangle så intens midt opp i en sånn situasjon!

Mange gravide har noen utbrudd i løpet av svangerskapet som gravide baby pleier å klare seg

Det går nok helt fint med babyen i magen din ❤️
Jeg mistet datteren min på 14 mnd og hadde mange hysteriske og tunge perioder da jeg ble gravid rett etter hun døde. Påvirket aldri baby i magen ❤️
Ikke bekymre deg ❤️

Det skal du ikke bekymre deg for ❤️Jeg mistet samboeren min da jeg gikk gravid med 3. barnet og hadde det helt forferdelig i flere mnd. Ungen ble født frisk og normal ❤️

Var bekymret for at jeg stresset så mye, men gyn beroliget meg med at gravide under mye stress, påkjenninger og store utfordringer føder friske og sterke barn. Hun sa faktisk «tenk så mange som ble født under krigen og levde under umennesklige forhold». Så du kan nok ta det helt med ro:):Heartred

Back
Topp