Sinnatråd/klagetråd

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Nå trengte jeg en sånn en tråd! Idag blir siste gang jeg setter min fot innenfor elixia NOEN GANG! Makan.

De skulle liksom trekke månedsbeløp fra konto, også har da dette tydeligvis ikke vært i orden (fant ut det NÅ) og ikke har jeg fått en eneste regning fra de, også har de sendt saken til inkasso!! Jeg blir så forbanna!

Skal marsjere rett opp dit og fortelle akkurat hva jeg mener om det! Når de ikke mottar noe betaling til tross for at de tydeligvis ikke har fått noe retur heller så må de da tro litt mer på menneskeheten enn at folk VIL HA INKASSO??? Jeg vil i alle fall ikke ha det! Vil helst bare få betalt med en gang jeg også være ferdig med det, men når man ikke får noe beskjed om at ting ikke er i orden og ikke noe regning; hvordan i alle ville dager skal man da tro at det IKKE ER I ORDEN når alt tyder på at det er det??

Beklager denne utblåsningen jenter, men åååh så sinna jeg blir! Skal selvfølgelig betale det jeg skylder, men dette syns jeg er en råtten måte av de å gjøre det på. "Kunden har alltid rett" skal liksom være noe alle går etter? Meg i rumpa altså!

Jeg sitter ofte på den andre siden av saker som dette, og det er et automatisk fakturaløp som ingen sitter og følger med på trinn for trinn. Dersom noe har vært galt med avtalegiroen din, og de ikke har fått innbetalingene, så skal du uansett ha purring pr. post, men får man ikke noe i retur, så anser man kravet som sendt. Som regel løser slike saker seg veldig greit ved at man bare betaler det opprinnelige beløpet til inkassokreveren, hvis deler av feilen ligger hos Elixia. Slike feil oppdages ikke uten videre som regel, men er enkle å rette opp i. Og man kommer som regel myyye lenger med en litt blidere framtoning selv om det kan være vanskelig.

Gjorde så godt jeg kunne altså, men da hun i andre enden ikke kunne være så hyggelig tilbake hjalp ikke det noe særlig :p jeg har temperament til de grader fra før av, men klarer p kontrollere det - det er litt vanskeligere nå med disse hormonene :p men bare man får roet seg ned går det greit :p

Jeg vet hva du mener. Jeg hisset meg grenseløst opp i dag og sendte klage til Ellos. Hadde bestilt en genser, fikk beskjed om at pakken kunne hentes, drar av sted og får...en høstkatalog, masse reklame og beskjed om at genseren kommer ut i oktober en gang. Jeg ble fly forbanna. Jeg er da ikke interessert i å bruke tid og penger på å dra og HENTE reklame på postkontoret? Beskjeden kunne jeg fått på annet vis, og reklamen kan de dytte opp i baken sin!

Ja, ikke sant? Man handler jo gjerne på nettet fordi det er enklere liksom. Bah!

Jeg handler egentlig aldri på Ellos. Synes de er irriterende og du får aldri fred for dem igjen. Men nå har jeg bestilt en mammagenser der, fordi det er så få strikka mammagensere å få tak i. Jeg vet derfor ikke med kvaliteten. De har jo ulike merker, så kanskje det varierer.

Jeg handler egentlig aldri på Ellos. Synes de er irriterende og du får aldri fred for dem igjen. Men nå har jeg bestilt en mammagenser der, fordi det er så få strikka mammagensere å få tak i. Jeg vet derfor ikke med kvaliteten. De har jo ulike merker, så kanskje det varierer.

Hmm.. Får håpe det er ålreit kvalitet da, burde jo være det om de er vanskelig å bli kvitt :p

HAHA, Dette er kanskje ikke plassen for å klage på dette (for det blir litt ironisk med tanke på hva jeg klager om, men pytt sann!) Jeg må innrømme at folk som poster sånne "Jeg har det så fælt" poster på facebook, og når noen spør hva det gjelder, så svarer de: ingenting... Det irriterer meg litt for tida:p Da mener jeg at om man ikke vil fortelle det til alle, bør man ikke spamme feeden til alle og enhver heller:p

HAHA, Dette er kanskje ikke plassen for å klage på dette (for det blir litt ironisk med tanke på hva jeg klager om, men pytt sann!) Jeg må innrømme at folk som poster sånne "Jeg har det så fælt" poster på facebook, og når noen spør hva det gjelder, så svarer de: ingenting... Det irriterer meg litt for tida:p Da mener jeg at om man ikke vil fortelle det til alle, bør man ikke spamme feeden til alle og enhver heller:p

Det er da en sinnatråd/klagetråd så her er alt av den sort lov! :p

Sånne har jeg på Facebook også! Jeg for min del kan klage på Facebook, men da skriver jeg hva det gjelder! Syns selv jeg er litt morsom, særlig i forigårs da jeg fikk bot for å snike på bussen, så skrev jeg ikke "ååh buhu fikk bot" eller "usj så dyrt" , men jeg skrev "var kontroll på bussen idag, for å si det sånn ;p"
(Syns helt ærlig det var på tide at det var kontroll xD 3 mnd uten noen ting.... Lalalala :p)

Såååå enig!

Taster via app'en :)

Det er da en sinnatråd/klagetråd så her er alt av den sort lov! :p

Sånne har jeg på Facebook også! Jeg for min del kan klage på Facebook, men da skriver jeg hva det gjelder! Syns selv jeg er litt morsom, særlig i forigårs da jeg fikk bot for å snike på bussen, så skrev jeg ikke "ååh buhu fikk bot" eller "usj så dyrt" , men jeg skrev "var kontroll på bussen idag, for å si det sånn ;p"
(Syns helt ærlig det var på tide at det var kontroll xD 3 mnd uten noen ting.... Lalalala :p)

Det er da lov å uttrykke en viss frustrasjon, men har man sagt a mener jeg at man kan si b også:P hehe

De som klager uten å si noe mer føler jeg bare er ute etter å få folk til å mase. For å få sympati og oppmerksomhet. Å det plager meg. Folk kan ha vondt og ville ha trøst, men da bør mann ta den klemmen man blir gitt. Og ikke løpe for å se om de bryr seg så mye at de løper. det blir for dumt.

De som klager uten å si noe mer føler jeg bare er ute etter å få folk til å mase. For å få sympati og oppmerksomhet. Å det plager meg. Folk kan ha vondt og ville ha trøst, men da bør mann ta den klemmen man blir gitt. Og ikke løpe for å se om de bryr seg så mye at de løper. det blir for dumt.

Heeelt enig! ^^,

I dag trenger jeg en sånn tråd ja jeg har bare en virkelig forferdelig dårlig dag og har mest lyst å hyle !!!! NAV som er kranglete så jeg får jo ikke hva jeg har krav på av penger til hus og mat etter jeg mistet jobben. Fordi vi ikke søkte i riktig mnd. Hvordan skal man få søkt om å få hjelp til husleie som skal settes inn siste dagen i mnd for neste mnd når vi ikke kan søke føre første dagen i mnd om å dekt noe den mnd i følge NAV og de skal ha 3 ukers behandligstid? Det vil si vi kommer til å være en mnd på etterskudd det. Og det kommer aldri huseier til å godta og vi har snart maxa kredittkort for å ha råd til mat og fått faren min til å hjelpe oss med regninger !!!!!! Jeg er så fortvila og flau og sinna.
Jeg mister jobben, må i rettsak vis jeg skal ha overtidsbetalingen dem skyller meg for 2 år, og jeg har ikke penger til å leve. Mannen min får alt for lite å gjøre på sin jobb, jeg er bare så fortvila akkurat nå !

Eneste positive er at mannen min fikk truckførebeviset av pappa også for å få mere jobb og han bestod i dag så jeg håper ting ordner seg, i slutten av neste mnd får jeg dagpenger men det er litt vel lenge å leve enda en mnd uten penger, og som sagt er jeg rimelig fortvila over den husleien !!!!!

I dag trenger jeg en sånn tråd ja jeg har bare en virkelig forferdelig dårlig dag og har mest lyst å hyle !!!! NAV som er kranglete så jeg får jo ikke hva jeg har krav på av penger til hus og mat etter jeg mistet jobben. Fordi vi ikke søkte i riktig mnd. Hvordan skal man få søkt om å få hjelp til husleie som skal settes inn siste dagen i mnd for neste mnd når vi ikke kan søke føre første dagen i mnd om å dekt noe den mnd i følge NAV og de skal ha 3 ukers behandligstid? Det vil si vi kommer til å være en mnd på etterskudd det. Og det kommer aldri huseier til å godta og vi har snart maxa kredittkort for å ha råd til mat og fått faren min til å hjelpe oss med regninger !!!!!! Jeg er så fortvila og flau og sinna.
Jeg mister jobben, må i rettsak vis jeg skal ha overtidsbetalingen dem skyller meg for 2 år, og jeg har ikke penger til å leve. Mannen min får alt for lite å gjøre på sin jobb, jeg er bare så fortvila akkurat nå !

Eneste positive er at mannen min fikk truckførebeviset av pappa også for å få mere jobb og han bestod i dag så jeg håper ting ordner seg, i slutten av neste mnd får jeg dagpenger men det er litt vel lenge å leve enda en mnd uten penger, og som sagt er jeg rimelig fortvila over den husleien !!!!!
Uff... dette hørtes ut som en trasig situasjon :( Veldig glad jeg har sluppet unna NAV så langt ihvertfall... Håper det detter en løsning ned i hodet deres ganske snart! Klem

Back
Topp