lenemor
Forumet er livet
Johanna har hatt et eksplosivt sinne tidligere, og nå er det tilbake - så fort vi sier noe feil, ikke reagerer raskt nok, prøver å irettesette henne eller noe som helst som ikke faller henne i smak reagerer hun med et enormt sinne - freser, knurrer, kjefter og hyler. Og nå har hun begynt å gjøre det i søvne igjen - har flydd opp og ned på rommet hennes den siste halvtimen og prøvd å roe henne ned - og så legger hun seg til for å sove, så går det tre minutter og så er det hyling igjen, og når vi spør hva det er så blir hun fly forbannet - selv om vi bare holder henne på fanget og prøver å trøste. Det verste synes jeg nesten er at jeg blir irritert - jeg er livredd for at august skal våkne, og jeg har så hodepine, det er tunge dager for tiden - jeg trenger å ha litt fri på kvelden. Ser ut til at jeg må holde henne hjemme i morgen igjen - kan jo ikke sende en unge som ikke sover på natta i barnehagen [&o]
[hr]
Så er vi tilbake fra legen - stakkaren har forstoppelse og ørebetennelse, ikke rart det var gråting og sutring og hyling.. nå har hun fått antibiotika, og sitter og spiser druer, drikker smoothie og ser på knerten
[hr]
Så er vi tilbake fra legen - stakkaren har forstoppelse og ørebetennelse, ikke rart det var gråting og sutring og hyling.. nå har hun fått antibiotika, og sitter og spiser druer, drikker smoothie og ser på knerten