Sinnataggen er tilbake i huset vårt - med god grunn

lenemor

Forumet er livet
Johanna har hatt et eksplosivt sinne tidligere, og nå er det tilbake - så fort vi sier noe feil, ikke reagerer raskt nok, prøver å irettesette henne eller noe som helst som ikke faller henne i smak reagerer hun med et enormt sinne - freser, knurrer, kjefter og hyler. Og nå har hun begynt å gjøre det i søvne igjen - har flydd opp og ned på rommet hennes den siste halvtimen og prøvd å roe henne ned - og så legger hun seg til for å sove, så går det tre minutter og så er det hyling igjen, og når vi spør hva det er så blir hun fly forbannet - selv om vi bare holder henne på fanget og prøver å trøste. Det verste synes jeg nesten er at jeg blir irritert - jeg er livredd for at august skal våkne, og jeg har så hodepine, det er tunge dager for tiden - jeg trenger å ha litt fri på kvelden. Ser ut til at jeg må holde henne hjemme i morgen igjen - kan jo ikke sende en unge som ikke sover på natta i barnehagen [&o]

[hr]
Så er vi tilbake fra legen - stakkaren har forstoppelse og ørebetennelse, ikke rart det var gråting og sutring og hyling.. nå har hun fått antibiotika, og sitter og spiser druer, drikker smoothie og ser på knerten

uff [&:] (sorry hjernedødt svar, men er tom i hodet, dette høres bare helt trasig ut [&:])

ja, her har vi hatt våkenatt uten like - hun har skreket nesten hele natta - vi har vært og roet henne ned, hun har sovnet og fem-ti minutter senere har det vært skriking igjen. Har forsøkt å ta henne inn i senga til meg, inn i senga til G, ingenting funker. Nå sitter vi og venter på at legesenteret åpner så vi får komme ned for en sjekk

uff, stakkars Johanna, og stakkars dere [&:] Håper dere får dere litt søvn alle sammen

Huff da er nok noe som plager henne da siden hun ikke roer seg, kan det være ørebetennelse?
Sender dere en stor klem

Off så grusomt [&o] Håper de finner ut noe hos legen, kan jo hende at det er ørebetennlese [&:][:)] Ush.. Føler med deg, Trym har hatt sånne nykker om natta der han har bare hyla og vært forbanna (Slår i puta si og feker rundt) [&:][X(]

Håper det blir bedre til natta igjen [;)]

Så forferdelig slitsomt[&:] Som de andre sier så kan det jo være at hun har ørebetennelse - noen og enhver kan bli en smule hissig av det. Håper hun får kommet seg til en sjekk i dag i alle fall. *Klemmepålenemor*[:)]

Så bra dere fant ut av det [;)][:)] Men stakkars jenta di da [&o]
Masse god bedring til Johanna.. [:)][:)]

Stakkars Johanna[&o] Håper hun blir fort frisk. Klem

Stakkar Johanna. God bedring til henne.

Stakkars Johanna, god bedring.

stakkars johanna,. ikke morsomt med ørebet.. det har akkurat lillemor her i huset hatt også... håper på rask bedring hos dere..god bedring til johanna..[:)]

God bedring til Johanna ikke godt med forstopelse eller ørebetennelse.

Ikke godt med vondt i øret. Og sinne og trass kommer jo enda sterkere når noe er i veien
(må jo bare si at det er mye av det her om dagen selv om formen hennes er god)

Masse god bedring herfra i allefall

Oioioi [:o]
Stakkars dere alle sammen, og ikke minst Johanna da [:(]
Lite søvn kan jo gjøre enhver forstyrra, så det var godt at
de fant ut hva som var galt.
Håper antibiotikaen virker fort, og at allerede denne første
natta blir bedre.
Synes dere har hatt nok nå! [&o]
Masse god bedring til Johanna, og lykke til til dere alle [:)]

Back
Topp