sinnatagg

Monsoon

Elsker forumet
Må høre på Monica å poste en tråd [8D] Vi har ei snuppe som er så SINT! hele tiden... går ikke ting som hun planlegger så slår hun rundt seg, hyler og kaster ting.. Guri meg hun blir en furie [&:] Greit nok hun er ikke i toppslag i dag, men hun er skikkelig ilter [&:] Er jo litt sånn til vanlig og, men har toppet seg i dag... gruer meg til trassperiodene og ikke minst tenårene, Raphael er jo en engel i forhold. Må jo passe på Raphael, hun slår jo han hele tiden...[:)] (ser for meg hun blir den dominerende i det forholdet, han er jo ganske reservert anlagt fra før, det er ikke hun nei)

Andre som har barn som har LITT temperament? [8D]

Vi har det på samme måten her, og lillemor er bare 1 år enda... tørr ikke tenke på hvordan hun blir når hun blir litt større! Storesøster er rake motsetningen så det er som regel hun som får gjennomgå, heldigvis er hun ikke så sterk/brutal enda heller.

Ja, bare 1 år snuppa mi   og, spørs om lillesøsken blir litt mer iltre?

hehe.. syns jg ser dem... [:D][:D] småsøsken må sikkert bite litt mer fra sge for å komme seg noe sted[8D]

Frida var også en håndfull da hun var et og et halvt (da trassalderen nådde sitt klimaks). Det bygget seg gradvis opp til det eksploderte 16-20 ganger daglig og gjerne 20 minutter hver gang. Jeg var nesten klar for å skyte meg selv i hodet (ikke bokstavlig talt), eller ihvf til å bli døv. jammen godt at det snudde ikke lenge etter.[;)]

Hun har vært litt bedre humør de siste to dagene da, men når ting ikke blir som hun vil så slår hun rundt seg, og kaster ting osv... så sint altså! Veldig trasig, skal jo ikke ha hjelp til noe som helst selvfølgelig, og nåde den som tar borti bestikket hennes for eksempel...[8D] Litt komisk også da[8D]

Ja, det er mye personlighet i en liten kropp.[:D]

Back
Topp