Sinnatagg?

mylittlepony007

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Sommerfuglene
Er 17+1 idag og har hatt kort lunte og vært mye irritert de siste ukene. På alt og alle. Er klar til "krig" alle døgnets tider om dagen. :wtf:
Idag for eksempel, så kranglet jeg med buss sjåføren fordi han slapp oss ikke inn og avgang var kl 20:19. Klokka ble 20:23 og han bare satt i bussen UTEN å åpne døra for oss? W t f? Etter det dro jeg til Kiwi, kjøpte et par ting og skulle ta ut 1500kr. Fikk da 1 tusenlapp, 2 tohundrings og 1 hundrings. Ville ha 1 tusenlapp og 1 femhundrelapp. Men nei. Fikk ikke det. Kassedama sa at maskinen hadde ikke femhundrelapp. Vanligvis hadde jeg bare sagt ok og gått videre, men NEI. Krevde at hun skulle gå til kasse 2 og veksle for meg. Skapte kø, men det ga jeg blanke i.

Uff, nå når jeg ser tilbake blir jeg så flau over oppførselen min og føler meg litt som en bråkmaker :wideyed:.. Er det flere her som er skikkelig hissigpropper om dagen?

Er 17+1 idag og har hatt kort lunte og vært mye irritert de siste ukene. På alt og alle. Er klar til "krig" alle døgnets tider om dagen. :wtf:
Idag for eksempel, så kranglet jeg med buss sjåføren fordi han slapp oss ikke inn og avgang var kl 20:19. Klokka ble 20:23 og han bare satt i bussen UTEN å åpne døra for oss? W t f? Etter det dro jeg til Kiwi, kjøpte et par ting og skulle ta ut 1500kr. Fikk da 1 tusenlapp, 2 tohundrings og 1 hundrings. Ville ha 1 tusenlapp og 1 femhundrelapp. Men nei. Fikk ikke det. Kassedama sa at maskinen hadde ikke femhundrelapp. Vanligvis hadde jeg bare sagt ok og gått videre, men NEI. Krevde at hun skulle gå til kasse 2 og veksle for meg. Skapte kø, men det ga jeg blanke i.

Uff, nå når jeg ser tilbake blir jeg så flau over oppførselen min og føler meg litt som en bråkmaker :wideyed:.. Er det flere her som er skikkelig hissigpropper om dagen?

Haha! Jeg må humre litt. Hørtes ganske kjent ut, bare at jeg har til gode å bli sint på fremmede enda! Her er det mannen som får gjennomgå. Jeg blir sint og klager og så begynner jeg å gråte og blir kjempelei meg. Alltid bagateller :) men føles ut som verdens viktigste grunn når hormonene raser

Mye hormoner i sving.
Håper jeg slipper unna sånne sinneutbrudd, det tapper en jo for energi etterpå

Jeg tok det dessverre ut på vennegjeng min her om dagen :oops: det ble ikke så godt mottat...
ekstrem kort lunte og veldig sårbar...

Haha! Jeg må humre litt. Hørtes ganske kjent ut, bare at jeg har til gode å bli sint på fremmede enda! Her er det mannen som får gjennomgå. Jeg blir sint og klager og så begynner jeg å gråte og blir kjempelei meg. Alltid bagateller :) men føles ut som verdens viktigste grunn når hormonene raser

Samme her. Etter utbruddet så ser jeg selv det er bagateller, men der og da føltes det ut som verdens undergang og DET SKAL DE FÅ HØRE :blackalien: uff, håper dette gir seg snart

Tar det mildt ut i diskusjoner på jobben (sier klart ifra hva jeg mener), men samboeren får høre absolutt alt[emoji85]
På fredag kom jeg hjem 18:00, hadde da ikke sett datteren vår våken siden søndagen. Også på tur hjem får jeg beskjed om at samboeren begynner med middagen. Gleder meg da til å få spise middag sammen med de begge!
Kommer hjem, de hadde da spist og det var ingenting igjen til meg... Jeg ble flyforbannet og lei meg! Hadde også da lavt blodsukker som gjorde alt verre[emoji85] endte med at han fikk sove på et annet rom og droppe å ha noe besøk den lørdagen[emoji85] hormoner er det masse av hos meg hvis noen vil ha litt ekstra[emoji23]

Huff, har ikke tatt slike kamper nei [emoji28] Men merker at jeg er mer i angreps/forsvarsposisjon om dagen ja.

Er ikke så sint egentlig, men kanskje litt mer irritert (mest inni meg) [emoji28]

Kjenner meg igjen her! Har alltid vært over snittet høflig når jeg handler eller spiser ute. Sist jeg skulle handle noen småting på Hennes & Mauritz måtte jeg beklage til kassadamen da jeg innså hvilken gretten kunde jeg var! Jeg fikk så sykt dårlig samvittighet i ettertid, selv om jeg hadde beklaget meg.

Kjenner meg igjen her! Har alltid vært over snittet høflig når jeg handler eller spiser ute. Sist jeg skulle handle noen småting på Hennes & Mauritz måtte jeg beklage til kassadamen da jeg innså hvilken gretten kunde jeg var! Jeg fikk så sykt dårlig samvittighet i ettertid, selv om jeg hadde beklaget meg.

Ååå? Hva skjedde? Så «gøy» å lese at andre også sliter med å holde hormonene i sjakk :smiley-angelic008 da vet jeg at jeg ikke er helt gæren

Jeg er sur og tverr, må ta meg sammen for å være hyggelig. Burde bare ha hjemmekontor så jeg slipper å plage andre

Back
Topp