Sinnatagg :-)

missme86

Betatt av forumet
Opplever noen av dere at ungen kan plutselig bli illsint? Min gutt kan leke å kose seg men plutselig slår han seg helt vrang, hyler å gråter, å etter kanskje 10-15 sek er han tilbake i leken som om ingenting har skjedd :-P Er bynnt å vise skikkeli temparamang ellers også når han ikke får som han vil, kan finne på å smelle til meg i ansiktet når han blir skikkelig sint, eller kaste leker rundt seg. Skikkelig rart, fra å ha verdens snilleste unge til å plutselig få en liten rakkerunge ;-) Han er heldigvis stort sett veldig blid ;-P

Slik her og..... leker fint,skriker,leker fint igjen...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her var han helt ekstrem til tider. Kasta seg gjerne ned på gølvet og skalla huet så han fikk kuler, mye sinne, biting og slåing. Men for 3 uker siden satt han inn dren i begge ørene og fjernet polyppene og etter det har han bare vært irritert i forhold. Hadde ett lite sinneutbrudd i går men sliten gutt etter bhg og feber.

her er det litt sinne når ho ikke får viljen sin, men sånn er vel alle :p Blir en del småsutring når eg ikke reagerer raskt nok også. Heldigvis har ikke raseri anfallene, som dere beskriver, kommet hit enda

Godt å høre at de er flere om de anfallene ;)
Signerer!
Dette innlegget er som jeg skulle skrevet det selv!
Også er han så sinnsykt utspekulert, vet godt hva han ikke får lov til, men gjør det likevel..
I tillegg er han en jævel på å snakke seg bort fra ting :p litt søtt og da ;)

Back
Topp