Sinna

Lykkelig78

Blir kjent med forumet
Er det noen her som blir ustyrtelig sint for ingen ting? Hva gjør dere da? Jeg vil jo prøve å ikke la alt gå utover min kjære mann, men det er ganske frustrerende til tider... Stort sett er jeg strålende humør, men plutselig smeller det. Nå, for eksempel, så er jeg skikkelig sinna fordi han ikke ville bli med i kiosken og kjøpe dundersalt (bare mååååååååååååå ha det!!) - men så vil jeg ikke si det til han, og på trass gidder jeg heller ikke reise alene, og lysten på dundersalt bare gnager i meg og gjør det hele enda værre... Nå føler jeg meg skikkelig teit. Vil så gjerne bare gå tilbake i stua og være godt humør igjen!

Jeg har hatt et ubeskrivelig sinne under alle mine svangerskap.
Men mitt sinne har kommet før jeg viste at jeg var gravid. Og de to siste svangerskapene har jeg oppdaget at jeg er gravid pga at jeg blir så utrolig sint over en filleting, og det var ennå en uke før mensen skulle komme. Men dette har gitt seg ganske så raskt! Stakkars mann, han har ikke skjønt noen ting[:D] Men heldigvis har han taklet det helt fint! Ikke bare bare å være gravid tidsinnstilt bombe, men ikke lett å være mann heller....

ja er så sinna til tider at min mann ikke orker flere svsk[&:]
+ eg får grine byger... det kan vare i 2timer, slitsomt

Vet ikke akkurat om jeg blir så veldig sinna, men humøret svinger noe utrolig mye for tiden ja. Jeg kan for eksempel plutselig begynne å gråte uten at jeg vet hvorfor.

Back
Topp