Sinna!!!!#!#

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Skulle hatt ultralyd på sykehuset idag kl 13.30, har styra en del for å få dette til å passe med dagen min. Mannen er heller ikke hjemme så har spurt pappa om han vil være med å se barnebarnet sitt. Så ringer de 11.30 og sier ifra at jeg ikke trenger å komme til denne ul fordi jeg skal til Fødeavd på sykehuset jeg skal føde neste uke for vekstestimering ! Altså TO timer før jeg skal være der, kaster de meg av lista fordi de ikke gidder å gi meg den ordinære timen de tilbyr ALLE andre!!! De timene jeg har vært på vekstestimering så er han ferdig på 30 sekunder og jeg får såvidt se noe som ligner en baby inni der.. Er kjempelei meg.. Hadde gleda meg så til å se nurket, og få bilde med hjem slike alle venninnene mine har fått i uke 32.. :( ringte og klaga t jordmora mi, og hun ringte til de for å høre om de ikke kunne være greie, men d var ikke sjans.. :( lot være å bestille 3D ul siden jeg skulle på to ordinære ul her.. :(

Sånn, utblåsning over.. Føler meg deflated.. :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er jo rett og slett ganske uprofesjonelt. Man kan jo ikke gi folk så kort varsel på at det ikke er noe. Og man kan jo heller ikke la folk gå å glede seg for å så bare drepe den gleden. Fysj for no folk..

Nei, snufs.. Hormonene tar litt overhånd oxo kjenner jeg.. :(

Så kjipt. Hadde blitt skuffa og forbanna jeg også. De hadde nok ikke akseptert om du hadde ringt to timer før.
Men hvorfor skal du på to oul?

Jo for oss som skal føde i Skien, er tilbudet en ul i uke 18 og en i uke 32.

Da hadde jeg blitt sinna selv. Vertfall på så kort varsel!!

Sent from my iPhone

Æ hadd blitt utrolig skuffa sjøl....uprofesjonelt å ring å avlys så nærme timen å...vanligvis får man vit nåkka dagen før....dårlig gjort!!!!

Er det virkelig ett tilbud til alle og hva er begrunnelsen ? Synes det er pussig at det skal være forskjell i det ordinære tilbudet avhengig av hvor man bor. Ble nyskjerrig jeg nå :) I så tilfelle- fikk du ikke tilbud om å flytte timen heller når det de som måtte avlyse?

Er det virkelig ett tilbud til alle og hva er begrunnelsen ? Synes det er pussig at det skal være forskjell i det ordinære tilbudet avhengig av hvor man bor. Ble nyskjerrig jeg nå :) I så tilfelle- fikk du ikke tilbud om å flytte timen heller når det de som måtte avlyse?

Ja alle som skal føde i Skien får tilbud om to ul kontroller.
Vet ikke hva begrunnelsen er, men d kan hende d står noe på nettsidene til Skien sykehus..?
Nei d hørtes ut som de mente jeg fikk klare meg med den ulen jeg får ved vekstestimeringen til uka.. Hadde vært greit d, men jeg får jo ikke sett noe til noen baby inni der. Han er så kjapp og måler bare de måla han skal og så legger han d inn i skjemaet. Jeg trodde jeg skulle få se bebisen min idag.. :(

Du får be han forklare litt underveis så tar han seg kanskje litt bedre tid på vekstestimering.

Jeg skal på kontroll selv på torsdag da har jeg med mamma, hun er så nysgjerrig jeg er sikker på at vi får dobbelsjekket kjønn og tatt en god kikk. Hun kommer til å spørre å grave, så kan jeg følge med. Det er en god strategi.

Du får legge opp til en god kikk neste uke da selv om det er kjedelig du gikk glipp av ul i går. Noen ting styrer vi nok ikke over, sykehus en av de... :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg forstår litt hvorfor de avbestilte jeg da. De skulle riktignok gjort det litt før enn to timer i forveien.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja jeg oxo klarer å forstå d.. Poenget var jo at de gjorde d så seint.. Trodde kanskje ikke jeg kom til å få time engang pga de ekstra kontrollene, men d fikk jeg jo, og da får de rydde opp etter feilene sine.. D er ikke min skyld at de ikke sjekker seg imellom, er nå samme sykehus..

Back
Topp