sinna

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
tok det bort siden jeg følte jeg snakka stygt om bf og det liker jeg ikke å gjøre..

Men støvlene er fortsatt borte og nei det er ingen lånestøvler i barnehagen.. Jeg har fri så sånn sett er det ikke noe problem, men hadde ikke akkurat tenkt å være hjemme da..

Kjedelig! Kanskje bhg har lånestøvler? Evt at du kjøper noen nye når butikkene åpner?
Vi har alt regntøyet i barnehagen, vi. Og ingen bil, så vi må gå..[>:]

Så kjipt da!

Men kan ikkje du stikke innom butikken og kjøpe ett par nye? har til 50 kr på europris hvertfall![:)] 

ORIGINAL: fairy

Kjedelig! Kanskje bhg har lånestøvler? Evt at du kjøper noen nye når butikkene åpner?
Vi har alt regntøyet i barnehagen, vi. Og ingen bil, så vi må gå..[>:]

har ikke bil jeg heller, så kjenner til hvor kjedelig det der er...

ORIGINAL: mamma til leah

Så kjipt da!

Men kan ikkje du stikke innom butikken og kjøpe ett par nye? har til 50 kr på europris hvertfall![:)] 

nei, for nå er jeg lei.. han kan kjøpe nye siden det bestandig forsvinner masse når hun er der og jeg bestandig må kjøpe nytt...

ORIGINAL: Knerthen

ORIGINAL: mamma til leah

Så kjipt da!

nei, for nå er jeg lei.. han kan kjøpe nye siden det bestandig forsvinner masse når hun er der og jeg bestandig må kjøpe nytt...

hmm...okei! Får kose dere hjemme da[;)] 

Da får du levere henne i barnehagen med beskjed om at støvlene ikke var hjemme og derfor er i barnehagen et sted. Så får de lete og finne dem så hun kan være med ut.
Det er da ikke meningen at barnet skal være hjemme fordi støvelene hennes er blitt borte i barnehagen.

Hun kan jo gå i bhg selv om hun ikke har støvler? De har helt sikkert lånestøvler der [:)]

Back
Topp