SINNA!!!!

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvorfor ikke fedre tar mer vare på ungene sine, når dem ser dem kun noen dager i mnd er helt uforståelig for meg..... Men får dem en ny dame, driter vi i ungene ... Rashøl er dere!!! Utrolig gøy å lese FB statuser hvor det står: Jippi, ble ikke pappahelg alikevel, så da er det party!!! Ungene først!! Dere fedre som er helgepappaer som gjør alt for ungene , stå på!!!

[:@][:@][:@]

(Drar ikke alle under en kam altså, men enkelte!).
Og ja, mødre kan også være sånn. Men dette gjelder en spesiell mann!

ORIGINAL: desember09

Heeeelt ENIG![:@]

Ja jeg skjønner meg ikke på enkelte mennesker. men her oppe er det faktisk kvinnene som er verst. har en mor her som ikke svarer på meldinger angående barna når de er hos faren, og moren til niesen min har valgt ny kjæresten sin i stede for dattera si, så når faren er ute på sjøen å jobber så må hun bo hos besteforeldrene. kjæresten til moren plager henne og kjefter og straffer henne hele tiden for alt. hun er 14 år og har måttet gå i klær som hun har arvet mens broren og ste søstrene fikk nye klær. til slutt sa jenta nok og nekta å dra til moren sin før hun kvitta seg med ny mannen noe moren nekter for hun har rett til å være lykkelig
noen folk skulle bare ikke vært foreldre

Jeg er så enig..... (har nok det problemet her)[:(]

ORIGINAL: desember09

Heeeelt ENIG![:@]

ORIGINAL: Alexandra82

Å, hadde jeg hatt en sånn på vennelista mi hadde jeg ikke klart å dy meg altså [:@]

De statusene hadde blitt kraftig kommentert ja. Idiot.

Sikkert flere som har han på vennelista si som mener akkurat det samme som deg, vil jeg tro.

Er nok det gitt! Har ei venninne som er mer frittalende enn meg på FB, og hun fyrte godt fra seg ja. Jeg fyrer av meg her jeg [8D]

Back
Topp