Iselin2
Forelsket i forumet
Jeg er litt frustrert her jeg sitter! Blir faktisk bare mer og mer sur!
Saken er den, at jeg er ikke sammen med barnefaren.
Men han har sagt at han vil vi skal bli sammen, og at han vil være der for meg gjennom svangerskapet, og for meg og babyen etter at den er kommet. Men jeg føler ikke noe for han og vil derfor ikke bli sammen med han. Syns det blir feil, å være sammen med noen bare for å være det liksom..
Meen, når han sier han vil være der for både meg og barn, så syns jeg han kan gjøre det også!
For nå har vi visst om babyen i elleve uker snart, og jeg har ikke fått EI melding eller noe om det går greit eller noe!![:@]
Han spør ikke om en jævla damn shitt!!! Ikke engang om når UL er..
Jeg blir skikkelig forbanna kjenner jeg!
Er det riktig av meg og bli sur, eller ?
Saken er den, at jeg er ikke sammen med barnefaren.
Men han har sagt at han vil vi skal bli sammen, og at han vil være der for meg gjennom svangerskapet, og for meg og babyen etter at den er kommet. Men jeg føler ikke noe for han og vil derfor ikke bli sammen med han. Syns det blir feil, å være sammen med noen bare for å være det liksom..
Meen, når han sier han vil være der for både meg og barn, så syns jeg han kan gjøre det også!
For nå har vi visst om babyen i elleve uker snart, og jeg har ikke fått EI melding eller noe om det går greit eller noe!![:@]
Han spør ikke om en jævla damn shitt!!! Ikke engang om når UL er..
Jeg blir skikkelig forbanna kjenner jeg!
Er det riktig av meg og bli sur, eller ?