sinna,sur,grinete og trist....

hemmelig...

Andre møte med forumet
Kan mitt utrolige temperament, mine negative tanker og min negative oppførsel skyldes p-piller?

Huff.. Får perioder hvor jeg bare er trist og lei, begynner å gråte av ingenting, bare tenker negative tanker og har utrolig dårlig selvbilde (noe jeg egentlig ikke pleier å ha, er egentlig sånn passe fornøyd med alt).
Jeg får tanker som gjør meg usikker på kjærestens følelser, enda jeg VET hva han føler og at det går bra med oss.
Jeg blir trist og lei av alt..
Jeg kan begynne å gråte bare jeg ser ett lite glipp av noe trist på tv, eller tenker triste tanker.
Jeg mister alt mot, ser alltid det værste i enhver happening...

Hva kan jeg gjøre med dette? Det er helt ille når det pågår, og jeg har hatt så å si en sånn periode eller to, mer eller mindre, de siste 6 mnd. Kanskje tilogmed før dette, er bare i det siste jeg har merket det da jeg blir enda mer depressiv enn tidligere....

Noen som vet om dette kommer av p-piller og hormoner? Noen som vet hva det ellers kan komme av? Er kanskje litt stresset med jobb nå, men jeg har da taklet værre før....

Vurderer å slutte på p-pillene (går på loette) nå, tar siste rosa pille i morgen. Men hva skal jeg gjøre da? Vi synes begge det er ubehagelig med kondom, noe spiral eller annet oppimellom der kommer ikke på tale..... [8|][8|]
Noen som har følt noe lignende???[&o]

Er jo masse stoffer i de pillene, så ja vurder og bytt merke, jeg brukte trinoldiol, og var kjempefornøyd med, ikke særlig bivirkninger i det hele tatt[:D] hør med legen din, h*n kan sikkert anbefale noe annet[;)]

Hva gjør man da? Har egentlig tenkt på å slutte med p-pille pga. alt det skumle i media, men må ha prevansjon på en eller annen måte.
Er heller ikke veldig intressert i å prøve en haug med merker for så å finne ut at jeg reagerer likt på alle. Hvordan vet jeg da om det er pillene eller at det er sånn jeg er...?

ORIGINAL: hemmelig...

Hva gjør man da? Har egentlig tenkt på å slutte med p-pille pga. alt det skumle i media, men må ha prevansjon på en eller annen måte.
Er heller ikke veldig intressert i å prøve en haug med merker for så å finne ut at jeg reagerer likt på alle. Hvordan vet jeg da om det er pillene eller at det er sånn jeg er...?

spiral, p-ring..... heter så mye forkjellig nå at[:o][:D][:D]

ORIGINAL: ToveMora31

Ehm... Men er ikke dette ting du setter inn i skjeden? Jeg har ikke veldig lyst til å ha noe der må jeg ærlig innrømme.. [8|] er litt kresen på det der, er så redd for infeksjoner, ubehag osv. Har sliti litt med ubehag tidligere fordi jeg har en tendens til å  "spjære" ved samleie dersom jeg ikke er ordentlig fysisk "klar", og derfor fått litt angst for det der...

ORIGINAL: ToveMora31

Ehm... Men er ikke dette ting du setter inn i skjeden? Jeg har ikke veldig lyst til å ha noe der må jeg ærlig innrømme.. [8|] er litt kresen på det der, er så redd for infeksjoner, ubehag osv. Har sliti litt med ubehag tidligere fordi jeg har en tendens til å  "spjære" ved samleie dersom jeg ikke er ordentlig fysisk "klar", og derfor fått litt angst for det der...

hhe, jo stapper det opp i der[&:] ikke prøvd annet enn p-sprøyte, men da blødde jeg i 3 hele uker[:'(][:'(]  så da var det rett over til minipilla, siden jeg amma når jegskulle begynne igjen[:)]
Men jeg ville tatt en legetime og hørt om de forksjellige alternativene[;)] kan jo ikke slutte og 'bumpe'[:(][:D][:D]

Haha.. Vil jo ikke det!!! [&:] Er ikke noen trygge perioder iløpet av syklusen a? Eller noen annen måte uten hormoner?
Nei må vell komme meg til legen snart da, snakke med han om alternativer. Ser for meg at jeg får noe sånn som at jeg må bytte merke og at jeg ikke blir tatt noe alvorlig.. Jeg orker ikke ha det sånn her jeg, så må jo være noen alternativer.
Alle dere som ikke bruker noe, hva bruker dere når dere "bumper"? [:D]

ORIGINAL: Mamman til Emil

ORIGINAL: ~SinnaKattePusen~~

Jeg blir akkuratt som du beskriver av p-piller.. Har prøvd forskjellige merker og reagerer likt på alle..[:'(]

Samme her..[:'(]

Hva gjør du da?

HUff...
Godt å høre at andre har det sånn og da, at det ikke er meg som er for overfølsom bare......[8|]

Back
Topp