SMT
Elsker forumet
Jeg har kanskje ikke noe bebis i magen alikevel jeg.. [:(]
Forstår ingenting...
Skriver hele historien her, men du trenger ikke lese om du ikke vil - jeg må bare få det ut.. [:(]
Jeg har vært litt bekymra, for jeg har hatt noen dråper med blod på papiret..
Også pga jeg har en pergospire, og er litt overvektig så skulle jeg på tidlig UL for 2 uker siden.
Gikk til gyn, og han kunne ikke se noe annet en fostersekken - han mente at jeg var alt for kort på veg.
Så fikk ny time 2 uker senere (på torsdag som var nå) og da sa han at vi skulle kunne se et bankende hjerte..
Nå på torsdag var jeg på jobb , å fikk fri 2 timer for å gå på UL. Jeg sa at mannen ikke trengte være med, for jeg skulle bare se at alt var bra!
Kom inn til han, la meg i stolen - og venta.
Så kom sjokket...
"Jeg ser ingenting!" sier han. Jeg forstod ingenting...
Han leita litt til. Jo, der såg han kanskje noe! Han skulle til å fryse bildet å zoome inn...
Men så sier han - "nei, det er ikke vits - for jeg tror ikke det er noe her.."
Med andre ord så ble han ikke enig med seg selv. Jeg ble mer og mer fortvila. [:(]
SÅ kom det opp noe på skjermen. "Er det ikke det?!?" spurte jeg...
"Nei" sa han. "Det er BARE en stor cyste på en eggstokk det.."
Kledde på meg og satte meg i stolen.
"Jeg skal være helt ærlig å si det som det er - du har mistet, så forbered det på å begynne å blø!" sier han.. I neste sekund så løper han ut til sekretæren, å sier noe til henne...
Jeg sitter igjen med tårer i øynene, forstår ingenting... [:(]
Når han kommer inn igjen, så ser han at jeg gråter...
Han ser på meg å sier: "Du, det er altså ikke verdens undergang dette her altså!"
Jeg tror jeg kunne kverket mannen!!! [:@][:@][:@]
Jeg skulle se liv i dag, men plutselig så ser han ingenting?!?
DA må jeg få lov å være lei meg!! [:(]
Jeg sier at jeg syns det er litt merkelig - viss det ikke har vokst noen ting på 2 uker, så skulle jeg vel ha blødd (ikke bare 3 dråper som jeg har hatt.)
Jo, det var det han syns var litt merkelig - så han var visst ikke sikker på om jeg hadde mista likevel?!? [>:]
Så han sendte meg ned på blodprøve. Skal ta ny en på mandag og får svar på HCG på tirsdag. Så nå skal jeg gå til tirsdag å ikke vite om jeg er gravid eller ikke... [:(][:(][:(]
Jeg makter ikke sånn!! Jeg er så lei meg!! [:(]
Magefølelsen min sier at jeg er gravid ennå - å jeg har ingen følelse av at jeg kommer til å miste og blø.. Men jeg er så forvirra... [:(]
Dette unner jeg ikke noen - for dette er helt forferdelig!!!
Sorry for at dette ble så langt... [8|]
Forstår ingenting...
Skriver hele historien her, men du trenger ikke lese om du ikke vil - jeg må bare få det ut.. [:(]
Jeg har vært litt bekymra, for jeg har hatt noen dråper med blod på papiret..
Også pga jeg har en pergospire, og er litt overvektig så skulle jeg på tidlig UL for 2 uker siden.
Gikk til gyn, og han kunne ikke se noe annet en fostersekken - han mente at jeg var alt for kort på veg.
Så fikk ny time 2 uker senere (på torsdag som var nå) og da sa han at vi skulle kunne se et bankende hjerte..
Nå på torsdag var jeg på jobb , å fikk fri 2 timer for å gå på UL. Jeg sa at mannen ikke trengte være med, for jeg skulle bare se at alt var bra!
Kom inn til han, la meg i stolen - og venta.
Så kom sjokket...
"Jeg ser ingenting!" sier han. Jeg forstod ingenting...
Han leita litt til. Jo, der såg han kanskje noe! Han skulle til å fryse bildet å zoome inn...
Men så sier han - "nei, det er ikke vits - for jeg tror ikke det er noe her.."
Med andre ord så ble han ikke enig med seg selv. Jeg ble mer og mer fortvila. [:(]
SÅ kom det opp noe på skjermen. "Er det ikke det?!?" spurte jeg...
"Nei" sa han. "Det er BARE en stor cyste på en eggstokk det.."
Kledde på meg og satte meg i stolen.
"Jeg skal være helt ærlig å si det som det er - du har mistet, så forbered det på å begynne å blø!" sier han.. I neste sekund så løper han ut til sekretæren, å sier noe til henne...
Jeg sitter igjen med tårer i øynene, forstår ingenting... [:(]
Når han kommer inn igjen, så ser han at jeg gråter...
Han ser på meg å sier: "Du, det er altså ikke verdens undergang dette her altså!"
Jeg tror jeg kunne kverket mannen!!! [:@][:@][:@]
Jeg skulle se liv i dag, men plutselig så ser han ingenting?!?
DA må jeg få lov å være lei meg!! [:(]
Jeg sier at jeg syns det er litt merkelig - viss det ikke har vokst noen ting på 2 uker, så skulle jeg vel ha blødd (ikke bare 3 dråper som jeg har hatt.)
Jo, det var det han syns var litt merkelig - så han var visst ikke sikker på om jeg hadde mista likevel?!? [>:]
Så han sendte meg ned på blodprøve. Skal ta ny en på mandag og får svar på HCG på tirsdag. Så nå skal jeg gå til tirsdag å ikke vite om jeg er gravid eller ikke... [:(][:(][:(]
Jeg makter ikke sånn!! Jeg er så lei meg!! [:(]
Magefølelsen min sier at jeg er gravid ennå - å jeg har ingen følelse av at jeg kommer til å miste og blø.. Men jeg er så forvirra... [:(]
Dette unner jeg ikke noen - for dette er helt forferdelig!!!
Sorry for at dette ble så langt... [8|]
.
for at prøvene viser det vi ønsker de ska vise!!!