Sinna,skuffa, forvirra - LEI MEG!! *LANGT!!!*

SMT

Elsker forumet
Jeg har kanskje ikke noe bebis i magen alikevel jeg..  [:(]
Forstår ingenting...
Skriver hele historien her, men du trenger ikke lese om du ikke vil - jeg må bare få det ut..  [:(]

Jeg har vært litt bekymra, for jeg har hatt noen dråper med blod på papiret.. 
Også pga jeg har en pergospire, og er litt overvektig så skulle jeg på tidlig UL for 2 uker siden.
Gikk til gyn, og han kunne ikke se noe annet en fostersekken - han mente at jeg var alt for kort på veg.
Så fikk ny time 2 uker senere (på torsdag som var nå) og da sa han at vi skulle kunne se et bankende hjerte..

Nå på torsdag var jeg på jobb , å fikk fri 2 timer for å gå på UL. Jeg sa at mannen ikke trengte være med, for jeg skulle bare se at alt var bra!
Kom inn til han, la meg i stolen - og venta.
Så kom sjokket...

"Jeg ser ingenting!" sier han. Jeg forstod ingenting...
Han leita litt til. Jo, der såg han kanskje noe!   Han skulle til å fryse bildet å zoome inn...
Men så sier han - "nei, det er ikke vits - for jeg tror ikke det er noe her.."
Med andre ord så ble han ikke enig med seg selv.  Jeg ble mer og mer fortvila. [:(]

SÅ kom det opp noe på skjermen. "Er det ikke det?!?" spurte jeg...
"Nei" sa han. "Det er BARE en stor cyste på en eggstokk det.."

Kledde på meg og satte meg i stolen.
"Jeg skal være helt ærlig å si det som det er - du har mistet, så forbered det på å begynne å blø!" sier han..   I neste sekund så løper han ut til sekretæren, å sier noe til henne...
Jeg sitter igjen med tårer i øynene, forstår ingenting...  [:(]

Når han kommer inn igjen, så ser han at jeg gråter...
Han ser på meg å sier: "Du, det er altså ikke verdens undergang dette her altså!"
Jeg tror jeg kunne kverket mannen!!!  [:@][:@][:@]
Jeg skulle se liv i dag, men plutselig så ser han ingenting?!?
DA må jeg få lov å være lei meg!!  [:(]

Jeg sier at jeg syns det er litt merkelig - viss det ikke har vokst noen ting på 2 uker, så skulle jeg vel ha blødd (ikke bare 3 dråper som jeg har hatt.)
Jo, det var det han syns var litt merkelig - så han var visst ikke sikker på om jeg hadde mista likevel?!? [>:]

Så han sendte meg ned på blodprøve. Skal ta ny en på mandag og får svar på HCG på tirsdag. Så nå skal jeg gå til tirsdag å ikke vite om jeg er gravid eller ikke...  [:(][:(][:(]
Jeg makter ikke sånn!!   Jeg er så lei meg!!  [:(]

Magefølelsen min sier at jeg er gravid ennå - å jeg har ingen følelse av at jeg kommer til å miste og blø..   Men jeg er så forvirra...   [:(]
Dette unner jeg ikke noen - for dette er helt forferdelig!!!

Sorry for at dette ble så langt...  [8|]

huff så forferdelig, merkelig oppførsel på han legen også da, de må jo være sikre før de sier noe, krysser fingrene for at du er gravid enda

Sender deg bøttevis med trøste klemmer..

er det mulig å være så kald?? høres ut som en stressa fyr som ikke tok seg tid til å hjelpe deg [:(]
huff.. synes så utrolig synd på deg nå.. stakkars..

Han har ikke vært borti å miste selv så han har ingenting han skulle sagt..

Håper ikke det var en cyste han så men en foster sekk... krysser virkelig alt som kan krysses for deg vennen...

Håper hcg stiger og alt er bra.. er mange historier jeg har lest her inne som har endt bra..

Håper virkelig at din er en av de.

Stakkar deg. All medfølelse. Håper inderlig det er liv der nede på tross av hva han så eller ikke. Du må i alle fall be om noen andre neste gang du skal inn til undersøkelse..

Når jeg var til innvendig UL i januar og legen fant ut at jeg hadde hatt en MA pratet han med oss i EN TIME.. Først snakket han lenge om hva som skulle skje om hva som kunne være grunnen til mine dråper blod, så kom selve undersøkelsen som ikke tok lang tid. Så snakket han lenge med oss etterpå, fortalte oss at vi hadde lov å være lei oss, at vi møtte sørge på den måten vi følte var best. Ta oss tid til å komme over det, at vi måtte ta vare på hverandre og at vi måtte snakke om det derfor vi selv følte for det... Fyren var rett og slett fantastisk. Det var en grusom opplevelse, men han hjalp oss utrolig mye med sin lange samtale. Skulle ønske du møtte på en lignende for når man virkelig vil ha en unge er det lite annen som teller.

Har en lege i det hele tatt "lov" til å oppføre seg sånn?
Kan jo ikke være første gangen og han må jo ha fått klager? Hmh...

Uansett, krysser fingrer og tær for deg fram til tirsdag. Håper på det beste....

å nei[:(] for en trist opplevelse da..men får håpe at hcg stiger da! og at det er en liten spire der 

Huff, sender deg en lang god klem. Det kan ikke gå være noe arti å gå å være så usikker å ikke vite. Å den legen du var oss, var noe rar. Håper du får svar på prøvene slik at du kan få vite hva som skjer.

Signerer alt det de andre sier her!!! og gir det en GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD klem!! Håper virkelig at alt er sånn som du tror!!!

Uff dette var ingen hyggelig lesning. Føler med deg. Har hatt MA for 2 måneder siden og er igang igjen nå. Jeg gikk til legen i god tro om at alt var i orden, og satt meg i stolen. Legen styra og ordna og sa ingenting....skjønte at noe var galt. Og han sa at det ikke var liv og se lenger...Begynte og grine og legen ble helt rar og gikk ut fra rommet...og bare grynta... Noen av de legene som holder på med dette burde ha hatt et kurs i hvordan vi føler det når slikt skjer - og hvordan de bør reagere med medfølelse selvom de antagligvis ser mye av dette.

TVI TVI til deg - ønsker deg bare det beste.

sender deg en go klem og et  .
  for at prøvene viser det vi ønsker de ska vise!!!

Så utrolig uproff av legen...... trudde det ikke gikk ann.
Ønsker deg masse lykke til, håper det fortsatt er en liten spire i din mage [;)]

ORIGINAL: slikkepinn

Det høres fælt ut, så du får en stor og god klem av meg, først og fremst. [:)]

Jeg synes han kunne vist litt takt og tone. Det som er lite for en person, det kan være stort for en annen. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Kanskje bedt om en annen sin vurdering. Hvis ikke, holde best mulig ut, til svaret på blodprøvene er ferdig, selv om det er vanskelig, helt sikkert.

Jeg håper du har en spire likevel! Jeg skal sende mange gode tanker din vei. 

sign

huff... så trist.. og ikke minst for en idiot...! [:@]

Håper det er en spire der, og lykke til [:)] ***

Først og fremst en stor trøsteklem!

Veldig uproft av legen[:@] Det der skal faktisk ikke gå ann av en lege å si asså!![&:]
Skjønner veldig godt at du blir både lei deg og redd.
Håper det går din vei og at det er en liten spire inni der, som bare har gjemt seg litt[;)]

Back
Topp