Sinna sinna!!!

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
HUff.. er så sliten etter en natt med kanskje en times sammenhengende søvn og jeg kjenner at sinne koker over i meg.. jeg tåler ingenting.. Rett før mannen min gikk på jobb nå klarte han å velte en del av veggseksjonen som deler mellom soverommet og stua (vi har bare et rom, mens vi bor her hos foreldrene mine).. I den stod det masse glass og alt knuste[:@] Masse flotte lysestaker vi fikk til bryllupet.. Ble skikkelig sint (prøvde å skjule det godt..).. huff.. stakkars mannen min, det var jo et uhell,men akkurat nå orker jeg ingenting sånt... .. også alle de fine lysestakene mine [:(]

.. Når vi flytte inn i huset får jeg dra å kjøpe nye...noen som tåler litt kanskje[8|]

He he! Stakkar! Kjenner meg igjen selv...
Tar på vei for ingenting.

Først blir jeg fly forbanna og kjefter og smeller, også blir jeg lei meg... ALLTID!!! Og da griner jeg i timer.. Stort sett kjenner de oss såpass godt nå etter ni mnd vel [:D] Tror egentlig de har mer forståelse enn vi tror. (Selv om det er forståelse for det ikke-forståelige!! He he...)

He he! Stakkar! Kjenner meg igjen selv...
Tar på vei for ingenting.

Først blir jeg fly forbanna og kjefter og smeller, også blir jeg lei meg... ALLTID!!! Og da griner jeg i timer.. Stort sett kjenner de oss såpass godt nå etter ni mnd vel Tror egentlig de har mer forståelse enn vi tror. (Selv om det er forståelse for det ikke-forståelige!! He he...)

huff.. godt det er flere enn meg.. hehe.. (jaja.. godt og godt[8|])
Forståelse for det ikke forstålige ja.. godt sagt!!
Er glad jeg har en tålmodig mann, nå som jeg selv er lite tålmodig..[:)]

Back
Topp