Sinna på mannen!!!!!!!

*AhjerterK*

Forelsket i forumet
I dag kom jeg litt sånn halvstolt hjem  fra jobb og fortalte at jeg kjennte at magen kansje begynner å komme litt nå... Har gått i hele dag og måttet kneppe igjen buksa som bare har sprettet opp i knappene!!(Brukte den samme buksa på jobb i går og da passa den fiiint)
Men da måtte han bare komme med en ekkel komentar om at 'det har vel buksene mine 'alltid' gjor't!!! FY, da blei jeg lei meg...Han kan jo aldri si noe fint til meg!!! Jeg er jo over 17 uker på vei nå,så er jo normalt om magen har lyst til å vokse litt nå vel..??! Han veit jeg er veldig nærtakende på kroppen min, men må liksom alltid hakke på meg føler jeg..!!![:(]

uff stakkar deg. sender en trøste klem 
Dissa mannfolka er ikke alltid lett å leve med[:@]. de skjønner ikke at vi kan ta oss nær av ting de sier.[:(] og spesielt nå når hormonene svømmer over!
Du skal selvfølgelig være stolt av at magen din har begynt å vokse. det er helt normalt nå. og man kan faktisk merke det fra den ene dagen til den andre. Mennene vet ikke hva vi kvinner går igjennom. Hadde de visst det hadde de nok holdt kjeft og heller sagt masse positivt i steden. Ønsker deg lykke til og vær stolt over magen din. [:D] vis den frem så mye du kan [:D]

Back
Topp