Singlet`en har blitt trang

tojenter

Forumet er livet
Sitter her og flirer litt for meg selv[:D][:D] Skulle ta på meg en singlet  slik at jeg får litt sol på kroppen men den er trang over puppene... de har nemlig blitt større allerede[:D][:D]
Litt morsomt for de er ikke noe store i utgangspunktet

bare vent - du skal nok få prøve deg som brystfager i løpet av året.... [;)]

Jepp det tror jeg på! Når de allerede har begynt å vokse så mye... Må vel ha meg noen nye bh`er også etter hver, men det er bare moro![:D]

mine har heldigvis ikke vokst så mye, for jeg var en 75DD eller 75E fra før...

Oi... da er det bra at de ikke har vokst noe særlig... jeg er bare 80 til 85b jeg da... tåler å bli tlitt større jeg!

er normalt 70 b(såvidt), jeg.. men da jeg fikk mine 2 barn, så måtte jeg bruke 75 c

Har ikke gått opp i bh-størrelse jeg, men har ganske store "mugger" fra før, så det er egentlig ganske greit [:D]

Hadd d bære virri d at dæm forstørres, men den ømheta (regelrett vondt..) kunna æ ha virri foruten! Mått opp ei størrels allerede for 3 uka sia æ, så håpe d ikke går like fort t næste "opprykk" [8D] 

Halloen....
Jah da er du heldig, Mine har vokst ganske lite....
Kan fortsatt bruke 75B.... [:D]

Er i dag 40+0 og bruker fortsatt de samme bh'ene som eg hadde før eg ble gravid.... Men dei kommer vel til å ese ut litt så snart eg begynner å amme...

Jeg passer så å si ingen av singlettene lengre [&:]

å himmel og hav..eg gikk frå 75 b til 90 c...nå har eg og allereie fått større og fastere bryst...men bruker fortsatt vanlege bher..ikkj ede store enda[:D]

Back
Topp