G Grete71 Forumet er livet 6 Apr 2008 #1 Juhuuu venninna mi ble nr.2!!!! Selv om jeg absolutt syntes hun skulle ha vunnet....
arika Forumet er livet 6 Apr 2008 #2 Der er jeg enig med deg... Hu andre bare utfordra jo... juks[8D]
G Grete71 Forumet er livet 6 Apr 2008 #3 Ja det var en lett måte å vinne på... Ble litt forbanna der jeg satt, nervøs og fæl! [8D] Men hun fikk i hvert fall vist seg fram![:D]
Ja det var en lett måte å vinne på... Ble litt forbanna der jeg satt, nervøs og fæl! [8D] Men hun fikk i hvert fall vist seg fram![:D]
L LanoLotte Forumet er livet 6 Apr 2008 #4 ORIGINAL: arika Der er jeg enig med deg... Hu andre bare utfordra jo... juks[8D]
nettepia Glad i forumet 6 Apr 2008 #5 Synes og vænninda di hadde førtjent å vinne, va jo bære ho som sang av de to siste, jo!![:@][:@]
G Grete71 Forumet er livet 6 Apr 2008 #6 Var det 1 sang hun andre sang? Eller 2, kanskje? Nei, kjære Anett, du KUNNE desidert flest sanger! [:D][:D][:D]
Var det 1 sang hun andre sang? Eller 2, kanskje? Nei, kjære Anett, du KUNNE desidert flest sanger! [:D][:D][:D]