Heisann, jeg er helt ny her
Tenkte å dele litt samt å høre om noen andre har (hatt) lignende erfaring.
"Litt" bakgrunn:
Jeg hadde mitt første forsøk med donor inseminasjon i København lørdag 21.mai. Har ikke tatt hormoner annet enn Ovitrelle kvelden 19.mai.
Jeg ble egentlig anbefalt hormon piller fordi jeg ofte har veldig lange og uregelmessige sykluser og iblant antageligvis anovulasjon. Men jeg ville først prøve naturlig syklus da jeg er redd for å få flerlinger, og valgte heller bare å ta ultralyd og å bruke eggløsningstest for å teste at eggløsning ikke kom før jeg skulle sette sprøyten.
Da jeg tok ultralyd på klinikken var det så og si bekreftet eggløsning. Hun så ikke follikelen lenger men bare væskepose eller noe sånt. Så jeg har stor tro på at det klaffet!
MEN jeg er nå 23dpo og fortsatt ikke fått mensen og heller ingen positiv test, selv med tidlig test (10mlU/ml). Jeg testet ut Ovitrelle ca.9 dpo, så jeg vet at kroppen klarer å produsere hcg og har testet regelmessig siden 14 dpo.
Så til spørsmålet, er det noen her som har opplevd å være veldig forsinket etter Ovitrelle og IUI og vært gravid?
Jeg føler at jeg har en del symptomer som indikerer at jeg er gravid og er derfor veldig håpefull, selv om jeg iblant lurer på om det kan være placebo effekt
Har bestilt time hos fastlegen neste uke men tenkte jeg skulle fiske litt etter suksesshistorier basert på lignende situasjon inntil jeg får tatt blodprøven