Sin egen seng

TezK

Betatt av forumet
Har en gutt på 8 måneder som i det siste så har han våknet hver gang jeg legger han ned i senga si. Vrir seg og vil bare opp vil ikke sove selv om han er kjempe trøtt. Har prøvd å legge meg sammen med han i vår seng og venter til han sovner før jeg flytter han over men våkner uansett. Har våknet et par ganger før men nå som vi har tatt madrassen helt ned i sprinkelsenga så har han våknet så å si hver gang.
Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Takk for svar

Prøvd nattpose? Var det eneste som funka her etter måneder med hylskriking ved legging. Han sov generelt lite på dagtid også.

Det har jeg ikke prøvd. Hva burde han ha på seg? Blir det ikke veldig varmt?

Ikke varmere enn om han hadde hatt dyne over seg. Finns dog ulike tykkelser på nattposene.

Vi hadde samme problemet i den alderen.
Det som hjalp for oss var å sitte ved siden av sengen, har armen inn mellom sprinklene og enten kose med tottene, eller magen til de roet seg

Min erfaring er at når de har en sånn periode trenger de nærhet, og det er greit å la dem sove hos seg (så lenge du får sove med han i senga di) og prøve igjen med egen seng om en stund. Evt. ha senga hans ved siden av deres, også kan du holde en hånd på han

Back
Topp