Simplex øyesalve.

Starlight

Gift med forumet
Husker ikke hvem som anbefalte denne til sprekker på brystvortene, men jeg prøver ihvertfall ut alt om dagen[8D]
Men hvor mange ganger skal den smøres på daglig? Står ingenting om det i vedlegget...

kan ikke svare deg, men her bruker jeg purelan hvis jeg har såre brystvorter[:D]

ORIGINAL: Mille82

kan ikke svare deg, men her bruker jeg purelan hvis jeg har såre brystvorter[:D]

Jeg gjør det også[;)] Men har hatt mange og langvarige problemer med disse brystene så her er allerede det meste prøvd ut for å få til dette[:-]
Nå må jeg prøve noe nytt...

Hei! Vet ikke om noen andre har anbefalt simplex, men jeg har brukt den med stort hell! I starten brukte jeg både purelan og simplex etter hver gang jeg ammet. Så gikk jeg over til å bare bruke simplex, og det fungerte kjempebra. I tillegg pumpet jeg meg på det vonde brystet da det ikke var vondt. Etter et par dager var det bedre, men fremdeles vondt når Jennie tok tak i brystet. Men jeg beit tenna sammen, og etter nok et par dager var det bra!! Fantastisk følelse når det iKKE gjør vondt! Men angående hvor ofte du skal smøre på, så vet jeg ikke. Jeg fikk anbefalt å bruke simplex i stedet for purelan, så jeg brukte det etter hver gang jeg hadde ammet. Ikke noe mer enn det. Håper du slipper ømme brystknopper, det er så vondt!!!!!

Back
Topp