Simplex øyesalve som brystvortekrem

Gullgutten

Elsker forumet
Noen her som har brukt det mot såre brystvorter?
Har hørt det skal fungere supert så har kjøpt for å ha på lur til lille kommer,
men lurer da på - må jeg vaske bort for hver amming eller kan lille bare ammes selv om jeg ha det på?

Jepp! Det var HERLIG!!! Var kjempesår etter tre dager uten melk. Brukte det et par dager, så var alt så meget bedre.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jepp! Det var HERLIG!!! Var kjempesår etter tre dager uten melk. Brukte det et par dager, så var alt så meget bedre.

Så flott[:D] da satser vi på at det blir suksess her oxo.
Vasket du av for hver amming? Tenker om det ikke er bra at bebin får det i seg[8|]

Takk og lov for Simplex øyesalve sier jeg bare[:)] Gjorde underverker for mine såre brystvorter.

Trenger ikke vaske nei- bare tørke bort om det er mye igjen- er milde greier for øynene så går bra :) Funka flott for meg!

ORIGINAL: Loppa25

Trenger ikke vaske nei- bare tørke bort om det er mye igjen- er milde greier for øynene så går bra :) Funka flott for meg!

Så flott[:)] da blir den med allerede til sykehuset[:D]

Jeg ble fortalt at mtp at den kan brukes på øyet, så er det nok ikke noe farlig om babyen får i seg litt.. hehe..

Jeg hadde blødene sår i 9 uker (!!!).. Ingenting funket.. prøvde simplex øyesalve og da var det borte på 3-4 dager! [:D] Ikke hatt sår igjen etter det!

Back
Topp