Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har kjøpt alle hvitevarer nye og har kjøpt sånn stort amerikansk kjøleskap med bar og vann og isbiter ,,, har aldri brukket så mye vann hipp hurra for kjøleskap med isbiter og vann ..
vi flytter no i november,da vil kjæresten min oxo ha et sånt kjøleskap. en kompis i usa har det og da vil han oxo ha det. det kjøleskapet jeg har er 1 år gammalt,men det sparer vi til vi skal bygge hytte.
Gratla med nytt kjøleskap. Jeg valgte det bort til det nye huset vi skal bygge og tok heller 90 cm komfyr med gass på stekeplatene. Kunne ikke ha alt i stor for da blir det mindre skap på meg. Du er heldig [:D]
Gratulerer med nye hvitevarer! Alltid stas med noe nytt! Syns det var kult jeg og når vi kjøpte nytt. Men det er snart 3 år siden... Hvor mye betalte du for et sånt skap? Og er det i stål? Og hvilket merke? Må ikke svare hvis du syns jeg graver for mye, er bare nyskjerrig. Har lyst på sånn selv...
Ok... ikke SÅ ille pris... og hvis det er greit å holde rent er jo det et stort pluss! Men får nok vente til over nyttår! Nå er jula her, og vi mangler fortsatt litt utstyr til den lille!
Jeg kan vel kanskje ikke vente så lenge. Siden det bare er noen få uker igjen. Skal kjøpe seng til helgen. Og vippestol... så mangler vi noen dyner og såper, oljer osv. Og bodyer og litt klær. Men greit å dele opp litt da. Har fått alt utstyr. Senga får vi av min bestemor. Så vi skal ikke klage på at det blir dyrt! Men skal nok på salg i januar ja... For det er jo lettere å handle klær når man vet hva man har fått! Har dere pusset opp barnerom da?