simpelten bare elsker det elsker det

louis22

Elsker forumet
har kjøpt alle hvitevarer nye og har kjøpt sånn stort amerikansk kjøleskap med bar og vann og isbiter ,,, har aldri brukket så mye vann hipp hurra for kjøleskap med isbiter og vann ..

Gratulerer med nytt kjøleskap, alltid gøy med nye ting[:)]

Sånn kjøleskap har jeg sååå lyst på[:D]

ja gratulerer me nytt kjøleskap[:)]

ÅÅÅÅ! så herlig!![:D] Jeg har altid ønska meg et sånt kjøleskap med isbitmaskin!! heldiggrisen du da!

Grattis me nytt kjøleskap da!!! Har et sånt selv.. en drikker faktisk masse mer vann... [:D][:D]

ja jeg drikker så mye vann at når jeg sitter i sofaen skvulper det hvis jeg leger meg ned he he

Hihihi... [:D] Man blir fort lei.. [:D]

Alle mine venninder e veldi gla i detta kjøleskape... sikkert derfor de fleste vorspill ha foregått her... drinker e jo best me isbiter.. [:D][:D]

jeg skal også skryte litt, har også sånn kjøleskap,

vi flytter no i november,da vil kjæresten min oxo ha et sånt kjøleskap. en kompis i usa har det og da vil han oxo ha det. det kjøleskapet jeg har er 1 år gammalt,men det sparer vi til vi skal bygge hytte.

Gratla med nytt kjøleskap. Jeg valgte det bort til det nye huset vi skal bygge og tok heller 90 cm komfyr med gass på stekeplatene. Kunne ikke ha alt i stor for da blir det mindre skap på meg. Du er heldig [:D]

driter du penger eller louis??? er ikke det himla dyrt da??

Åååå... Sånn vil jeg og ha!! *misunnelig*

Gratulerer med nye hvitevarer! Alltid stas med noe nytt! Syns det var kult jeg og når vi kjøpte nytt. Men det er snart 3 år siden... Hvor mye betalte du for et sånt skap? Og er det i stål? Og hvilket merke? Må ikke svare hvis du syns jeg graver for mye, er bare nyskjerrig. Har lyst på sånn selv...

hei betalte 11500 for dette skape t detr er samsung er bra merke sier de!! er i stål men med sånn belegg så det ikke er så umulig og holde rent!!

Ok... ikke SÅ ille pris... og hvis det er greit å holde rent er jo det et stort pluss! Men får nok vente til over nyttår! Nå er jula her, og vi mangler fortsatt litt utstyr til den lille!

he he jeg har ikke kjøpt noe enda jeg bare noen bodyer!! venter til januar da er det salg...

Sånt har jeg ønsket meg lenge også! gratulerer med nytt kjøleskap!

Jeg kan vel kanskje ikke vente så lenge. Siden det bare er noen få uker igjen. Skal kjøpe seng til helgen. Og vippestol... så mangler vi noen dyner og såper, oljer osv. Og bodyer og litt klær. Men greit å dele opp litt da. Har fått alt utstyr. Senga får vi av min bestemor. Så vi skal ikke klage på at det blir dyrt! Men skal nok på salg i januar ja... For det er jo lettere å handle klær når man vet hva man har fått! Har dere pusset opp barnerom da?

Back
Topp