Simovogn :)

Moniq

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Er førstegangsGravid og syns alt er nytt og spennende! :) vi har forelsket oss i simovogna, og lurer på om det er noen her så har erfaring med den?:)

Vi bor på landet, og vogna må tåle forskjellig vær og vind (bor i Nord-Norge). Vil sjelden være i byen med vogna :)

Er førstegangsGravid og syns alt er nytt og spennende! :) vi har forelsket oss i simovogna, og lurer på om det er noen her så har erfaring med den?:)

Vi bor på landet, og vogna må tåle forskjellig vær og vind (bor i Nord-Norge). Vil sjelden være i byen med vogna :)
Vi hadde Simo sist gang. Den er veldig stabil og med god plass. Dessverre synes jeg det er mange minus ved den. Den er tung og stor i bakker, i butikker, i bilen osv. (Vi bor også på landet).
Jeg har aldri hatt annen vogn, men har flere venner som har emmaljunga. De har mye greier ved seg som jeg gjerne skulle sett på simovogna. :)
lykke til med valg av vogn!

Har også hatt simo, både kombo og duo. Vil anbefale duo da hvert fall, for den er ikke like tung som kombo ;) Ellers er den stor og fin, men derfor også tung i snø og bakker osv.

Har den . Duo vogna og elsker den! Vi var de som hadde vogn lengst på barselgruppa fordi bagen er så stor! Har stasjonsvogn så 0 stress å få den i bilen. Eneste jeg angrer for er at jeg valgte brun og ikke grå :)

Takk for deres erfaringer :) Jeg jobber i barnehage hvor alle har emmaljunga vogn, syns de er stive og tunge. Kom ei med simo og den var ikke stiv og syns det var fantastisk behagelig :)
Her må jeg etterhvert også kjøpe meg stasjonsvogn ^^ hehe

Jeg hadde simovogn til første. Jeg hadde en combi vogn og den var veldig tung. Men det finnes også duo vogner av simo og den er mye lettere. Vogna er veldig bra på vinteren :)

Jeg har hatt simo vogn til begge mine, kombi, lette å løfte inn i bil, behagelige trille med, både asfalt, grus å i skogen:) blir absolutt en simo igjen!:)

Supert! Vogna vil bli brukt på allslags føre:) skal å se litt på vogner med samboer på fredagen, hvis ultralyden da går bra :) men tror nok det blir simo ja:)

Har Simo Kombi og er kjempefornøyd :-) har blitt brukt på all slags føre, glad jeg slipper å tenke på ny denne gangen :-)

Vi har simo kombi fra forrige gang, fantastisk god vogn:)

Har også Simo kombo. Veldig fornøyd. Er jo litt stor, men ikke for stor syns jeg. Den er hvertfall veldig stabil og god her på bygda :-) funker i snø og slaps og den :-)

Kjøpte simo denne gangen.. Duo.. Men modellen før 2012, fordi etter 2012 så har visst bagen blitt mindre? *vetikke*

(hadde simo sist også, og var kjempefornøyd. Men synes klikkløsningen på denne "nye" modellen jeg kjøpte var bedre enn vogna fra 2004 ;) )

Back
Topp