Simovogn

Ja kan du det he he he [:D]

No prob...

legge inn huskelapp på mobilen. :-)

Forresten, ser du er fra Ålgård, er det stort der? Kjenner noen som bor der nemlig.

Stor og stor fru blom [:D] Begynner å komme seg men kjenner ikke så mangen her kommer ikke her i fra bare bor her he he he [:D]
Kommer de her i fra???

hehe, har bare fått følelsen av at det er en bitteliten plass. hehe
Nja, de er vel opprinnelig fra Sandnes, men har bygd hus på Ålgård. Har tvillingjenter på tja, ca 2 år vil jeg tro.
Lenge siden jeg har snakka med dem....

(ouff dårlig samvittighet)

Jeg har simo kombi,kjempefornøyd-super vogn og god kvalitet.Anbefaler den veldig.

He he he er to ting som mangler på Ålgård nå og det er pole (som skal komme) og h&m
ellers er jeg fornøyd [:D]
Priser på tomer er mye billigere her en på Sandnes. Vi har kjøpt tomt her og den er 721 og ga 550 000 kr for. Til den prisen i Sandnes hadde du fått på rundt 300-400 og det tar 10 min å kjøre.

Pleier å bli sånn når man bor langt unna så blir ikke kontakten så bra altid.

Takk skal du ha, greit å vite at folk er fornøyde.
Blir nok vurdert veldig i morra ja...

Har dere ikke pol??? hehe...
Da er det mindre enn stedet jeg kommer fra altså!! :-)

Men, er jo sikkert veldig fint der da... :-)

Ja, kontakt er ikke alltid så lett å holde, og det er vanskeligst når man bor langt unna, synes jeg.

Hvor er du egentlig fra da?

Vi skal jo få men her sitter krf så det har sinne grunner [:D]

Jeg kommer egentlig fra Sauda men er noen år siden jeg flytta derifra og glad er jeg for det.
Hører jo hele tiden om noe dritt der inne [;)]

kan tenke meg til at krf er stiv på pol ja...
hehe

vi ar simovog og vi er kjempefornøyde med den.. ikke vært noe galt med den i det hele tatt.
Og det er ganske god plass i vognene så du slipper å btte den ut fort...
Naboen min brukte briovogn og un måtte ta ut bagen i 2 måned for da begynte den å bli for liten!
Jeg har tatt ut bagen først nå, men det er fordi han vil sitte og slikt nå.. mer spennende [:)]

selger dem bare vogner der forresten??
Kankje jeg skulle tatt turen innom der i dag...hmm..

Selger masse vogner vist[;)] Jeg drar oppover nå...bor 2 min med bil fra Østfoldhallen jeg da[;)]

ar de lenge oppe eller?
tenkte jeg skulle reise i 2 tiden i dag jeg nemlig.. men blir kanskje sent det?
typen og en kompis skal være med nemlig siden vi skal innom sverige en tur.. og vel, da blir ikke ting gjort i den hastigheten jeg vil!

Ble voksipose,skinnfelle,potte,bleiebøtte,baby call,sengesett og sånne småting som rangle til vogna og smokkholder[:)] Så nå har jeg alt tror jeg[;)]

Jeg fikk Simovogn!! 2006 modell! Hurra, var til og med på auksjon!
Normal pris 5999, salgspris 4999 og jeg betalte 3500!!! Hurra.
Veldig fin og vi er veldig fornøyde nå.

[:D][:D][:D]

Syntes forøvrig det var dårlig utvalg av andre ting, men nå var ikke vi der før 14. så da hadde sikkert det meste gått.

GJETT NÅR JEG VAR DER DA???
HALV FIRE!!!!!!!!!!!
OG DET STENGTE TRE... F*** [:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Jandia

Jeg fikk Simovogn!! 2006 modell! Hurra, var til og med på auksjon!
Normal pris 5999, salgspris 4999 og jeg betalte 3500!!! Hurra.
Veldig fin og vi er veldig fornøyde nå.

[:D][:D][:D]

Syntes forøvrig det var dårlig utvalg av andre ting, men nå var ikke vi der før 14. så da hadde sikkert det meste gått.

det forsvant raskt unna ja...de jobbet ræva av seg for å fylle opp nye esker og fjerne de tomme. Var mye der når jeg var innom tidlig[:)] Gratulerer med ny vogn da[:D]

Venninna mi har kjøpt simo.. hørt bare positivt om den vogna (merket)
Så der har du gjort et bra valg..

Selv valgte vi en annen type..emmaljunga

Det spørs når vi skal ut å trille og virkelig få brukt den, og vi er like fornøyd

hadde simokombivogn med luftehjul og reg håndtak da jeg fikk første.. den var jeg kjempefornøyd med.
kjempe god og lett å trille når man boe på en plass der det er mye snø.
denne gangen var jeg skikkelig usikker på hva jeg ville ha.. det er jo så mange flotte stilige vogner der ute jo[:D]
men... tilslutt etter mye att og frem og diskutering med sambo, så ende vi opp med en simokombi.. grunnen er vel fordi den er så hardraus som den er, og siden vi bor i vinterland, samt at den har den største bærebagen på markedet. og man får en voksipose i den. nå gleder jeg meg til å¨trille[8D]
lykke til med valget ditt..

Back
Topp