Simovogn

Jandia

Glad i forumet
Noen som kan anbefale/ikke anbefale Simo Vogn?
Vurderer å dra utom Østfoldshallen og simosalget der... Men har i utgangspunktet ikke tenkt å ha Simo vogn.

Nå er jeg litt i tvil.

Takk for hjelp

Jeg har kjøpt simovogn.. Men den blir nok ikke brukt før i januar da, så jeg kan ikke si noe om den.. Har bare hørt positive ting selv da.. Men det er jo opp til hver enkelt..

Denne gangen har jeg kjøpt brio vogn men sist hadde jeg simo og var kjempe fornøyd.
Begge to er kjempe vogner så er det samme levrandør nå. Om det er brio så har kjøpt opp simo eller motsatt husker jeg ikke men det var hun i butikken som sa det.
Skal ha vært sitt navn fram i tid.
Lykke til med valget [:D]

Noen som vet om Simovogn som man kan snu når barnet er litt større og vil se andre veien.
Skjønner?

Takk for tips. Synes simo.no er en dårlig side, og man ser lite, så det er kjekt å vite hva dere som har synes.

Hva het den du hadde??
Kunne du brukt den lengre? Altså til guttungen var 4?

Supert, takk for hjelpa.
Sitter og vurderer sterkt å dra utover... hmmm
Kan jo spare litt da.

Var inne å såg på tilbude de skal ha i morgen. Jeg hadde ikke vært i tvil med de prisene der [;)]

åå jeg er så i tvil.
Har hele tiden hatt lyst på Emmaljunga duo, men... nå er det jo et godt tilbud, og Simovogn er jo bra da.

ajaja, kan noen bare ta en avgjørelse for meg?? please.

hehehe

Kan ta den jeg [:D]
Synes du skal reise å se på å får du et godt tilbud slår du til [;)]

hehe, bra noen kan gjøre det for meg.
Meget mulig vi reiser ut og ser... Bor i Oslo så det er jo litt reisevei, men... man finner jo sikkert mye annet også i fall vogna ikke er tilfredstillende.

Takk for hjelpa! Skal gi beskjed hva utfallet ble!
[:D]

vet ikke hvor det ligger jeg [;)]
Er gift med en østlending men fikk aldri noe svar hvor det var.
Ja du må komme med hva det ente opp på [;)]

ORIGINAL: Linni

vet ikke hvor det ligger jeg [;)]
Er gift med en østlending men fikk aldri noe svar hvor det var.
Ja du må komme med hva det ente opp på [;)]

det ligger I fredrikstad...Og du kjører forbi det om du tar av E6 ved solli[;)]

Takk for noen kan si hvor det er [:D] så lenge ikke han svarer på det hi hi hi [:D]

Hehe...Det er ett stort kjøpesenter, men salget blir holdt oppe i idrettshallen;) Noe mer[;)]

Jeg får ikke kommet meg der er litt lang for meg å reise [;)] Bor litt før Stavanger [;)]
Såg annonsen masse bra de har og billig. Mangen som skal???

Jeg skal!!!!

Jeg vil og [&o]

Skal sende deg en tanke, om det hjelper?

[:D][:D]

Back
Topp