simovogn og seler

LeneChr

Forumet er livet
Noen som har simo kombivogn 2006 modell som vet hvordan man fester selene?

Jeg sammenliknet med en 04 modell, men de var ikke helt like.

Hjææææææææææææælp[&o][:D]

Jeg har den modellen, men babyen har ikke kommet enda en gang - så jeg har liksom ikke kommet så langt som å se etter det[:D] Beklager....

ORIGINAL: Jackoline

Jeg har den modellen, men babyen har ikke kommet enda en gang - så jeg har liksom ikke kommet så langt som å se etter det[:D] Beklager....

He he, men har du selene lett tilgjengelig, for det er en liten ting jeg lurer på om jeg mangler på mine.[:D]

du mener på sports vogn delen??? de orginale skal ikek de bare tres imellom de hullene på ryggen da? sånn at den plast biten kommer bak på en måte? også er det vel sånn til å hempe på to ringer ved livet?

kansje ikke sånn på de nye?

Ja, stemmer. Men jeg har ikke den plastdingsen på enden av selene mine, så skjønner ikke hvordan jeg skal få festet de[&:]

Jeg har det, Men har heldigvis Ikkje trengt di Enda... [:D]

får du ikek dratt den dit? du hakke selene opp ned vel? [:D]

ORIGINAL: Sicily

Ett ord: Bruksanvisning! [8|]

Tror du jeg hadde spurt hvis jeg hadde hatt bruksanvisning?[8|]
Så frekkehetene dine kan du ta med deg en annen plass...

ORIGINAL: Mamman til Freja

Jeg har 2006-mod, oppi posen med selene, lå det en liten påse med 3 plastgreier.... Gjorde det ikke på din?

For selen skal gjennom hullet og plasttingen skal festes bakpå.

Kontakt stedet du kjøpte vogna dersom de mangler.

Aaahhh, så det var egen pose! Ja, da mangler jeg de. Søren ta og den butikken er lagt ned. Ja ja, da får vi bestille. Takk for svar[:D]

Ta de igjenom hullet i trekket og selve vognsete så fester du de små plastringene på selen å vips så henger de[:D]

ORIGINAL: larviksjenta

får du ikek dratt den dit? du hakke selene opp ned vel? [:D]

*fniiiiiiis*

Det hadde vært noe det[:D]

Takk for svar. Da fant jeg ut at jeg mangler noen deler.

da er det ikke rart det ikke funker da. :D på en simo kombi jeg kjøpte en gang, lå selene pg sånn ekstra pose under madrassen på bagen.

Har du kjøpt vogn på butikk uten å få med bruksanvisning er det noe muffens.. Men, altså. Man trenger ikke å være rakettforsker for å sette sammen en barnevogn.

Næmmen herregud a jente, jeg finner den da ikke. Trenger da ikke være rakettforsker for å skjønne det vel[8|]
Faen ta, folk som deg irriterer vettet av meg!

ORIGINAL: Mamman til Freja

send mail til ENG, så sender de sikkert noen til deg.

Her er mailen: Konsument_NO@engbaby.com

eller:

www.simo.no

Tusen takk. Så snilt av deg[:)]

ORIGINAL: LeneChr

Tror du jeg hadde spurt hvis jeg hadde hatt bruksanvisning?[8|]
Så frekkehetene dine kan du ta med deg en annen plass...

Har du kjøpt vogn på butikk uten å få med bruksanvisning er det noe muffens.. Men, altså. Man trenger ikke å være rakettforsker for å sette sammen en barnevogn.

det ar jo snilt sagt? [&:][>:]

Eeeh...stått opp med feil fot i dag eller, hva tenker du egentlig på når du svarer folk slik?[8|] 

Makan til frekkhet da[:'(]

Ja, syntes det var skikkelig unødvendig, men fikk en unnskyldning på pm i det minste[;)]

ORIGINAL: LeneChr

Ja, syntes det var skikkelig unødvendig, men fikk en unnskyldning på pm i det minste[;)]

Det var iallfall bra[:)]

Back
Topp