Simon vil ikke spise :(

mormarion

Gift med forumet
Han har ikke spist siden frokost i går! Har fått i han ca 600 ml mme på halvannet døgn. Alt av vann spytter han ut igjen. Ringte legen for å høre om det var noe annet av væske jeg burde gi, men hun visste ikke[8|] Hun er ikke så flink med barn. Hs var ikke på jobb, og legevakten svarer ikke. Jeg vil jo bare få i han væske, siden han tisser lite. Altså det er våte bleier, men ikke som de pleier. Han er grinete, dårlig almenntilstand og 40.6 i feber. Sovet mye i dag på dagen, mens i natt var han våken så lenge jeg ikke bysset han. Så ble bare halvannen time søvn på meg før snuppa våknet og ville ha frokost.

Nå er jeg bra sliten kjenner jeg. Har ikke lagt meg når han har sovet for jeg måtte rydde. Heldigvis kommer sambo hjem kl 11 i kveld!!

Syt og klag fra meg!

Prøv å ring inn til barneavdelingen på sykehuset de er jo spesialister.

God bedring til den lille.

også blir jeg litt "SinT" [:@] La ROTE være og HVIL deg [:D]

Rydde kan du gjøre når alle er friske å raske :)

Masse godbedring og hold ut støv herfra

snuppa her heller vil ikkje spise, eller ho ete litt, men det meste kjem opp igjen [&o] holdt på siden søndag + feber, var hos legen i dag, og han sa dei fint kunne gå noen dager uten mat [8|] det skulle dei tåle... snuppa mi har helt grei allmenntilstand, men klager meir en vanlig og søve dårligere... i dag har eg kun fått i ho 300 ml mme, nesten 1 porsjon grøt (veeeldig tynn grøt) bittelitt fruktmos.... åt ei skive, men den kasta ho opp igjen... [&o]

Håper din Simon blir bedre snart, er så fælt når dei er sjuke!!!!
God bedring....

Back
Topp