Simo vogn!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Beklager en ny vogn tråd, men jeg må bare spørre dere jenter, er det noen som har hatt simo vogn? Er denne jeg ser for meg at det blir, og jeg er typen som HÅPER på masse snø og en real vinter! Hvordan er denne på vinteren? Bor på landet, så blir ikke en vogn som er tilpassa et byliv! Er simo en bra vogn for ulent terreng? Og ikke forferdelig tung i snø og slafs?:) gode og vonde sider om denne vogna?

<3 venter en vinterbebi <3

Vogna vil helt sikkert duge på slikt føre og underlag. Da den har 4 store hjul og er veldig stødig å god.
Personlig ville jeg godt for duo vogna da bagen har litt bedre plass, siden den da ikke ligger oppi sportsdelen. Så det er mer rom for vogn pose og voksende baby. Jeg testa ut en vogn pose i en simo kombo vogn i går på en butikk. Og ble veldig overraska over hvor trangt det ble oppi der. Å jeg personlig liger ikke at vogna er så ekstremt gyngete. Men det er nok smak og behag. Vis du er usikker ville dratt på en babyutstyr butikk, testa ut vogna med alt du evt skal ha oppi vogna utenom barnet da så klart. Å prøve trilla den. :)

Desember 2014

Bruker App

Jeg har hatt kombi til førstemann og har kjøpt den samme til 2.mann. kjempefornøyd og det er absolutt ikke dårlig plass i bagen. Hadde november sist og hadde god plass. Vi har stor dunpose i. Vinter nr 2 tok vi ut bagen men satt på forfordele så vogna ble litt lunere enn sportsdelen. Elsker å gå laaaange turer og da er vogna helt perfekt:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja! Jeg bor på gård og vår Simo Kombi er super på grusvei og snø. Det er klart, er den en halv meter ubrøytet snø er jo alt tungt, men den er fin på snø og slaps.
Jeg opplever den som litt stor og klumpete å få ut og inn av bilen, men det var jo ikke noe jeg gjorde daglig.

Takk for fine svar, følte det hjalp :D
Klart med masse masse snø vil alt bli tungt, men føler det er så mange vogner som er tilpassa mere et byliv som da ville blitt helt forferdelige og trilla på i snøen på landet :p er jo en jungel av vogner der ute så syns det er vanskelig .. Tror jeg bare må bestemme meg for simo vogna å ferdig med det :p hvertfall siden den virker som en god vogn på slike forhold:) takk for svar jenter!

Simovogn er suveren syns jeg. Bor i byen da, men den vinteren Lillemann ble født var meget snørik.
Det er tungt å kjøre med vogn uansett på sånt føre, men jeg likte en stor og solid vogn.

Sent from my iPad using BV Forum

Anbefaler virkelig simo vogn! Og kombi. Stor novembergutt sist, og var absolutt ikke trangt selv med voksiposen. God og stødig, ikke vært borti en anna vogn med så gode fjøringer på, så ungen har det behagelig selv om veien er humpete og fæl ;) veier jo litt, men løfter den fint ut av outlanderen vår. Og den er vind og vanntett, noe som gjør at du ikke trenger regntrekk. Jeg har testet, ble overraska med skikkelig drittvær på trilletur ;) og kombi vogna er veldig fin, for da kan du bare ta ut bagen og ta den med deg inn hvis ungen sover. Eller bruke den som seng når dere er borte.

Høres ut som dette er rette vogna for oss ja:) Hvordan jul har dere valgt da? Luft eller de andre? Og hva er egentlig forskjell på dette? Vil man merke no forskjell?:)

Hadde simo kombi til forrige. Hu er født i oktober og vi brukte bagen helt til mai. Gode lufthjul. Syns den var like god vinter som sommer og i byen eller på landet. Vi skal bruke samme vogn denne gangen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Elsker min simo duo vogn :-) perfekt for føret her eg bur på landet. Hadde novemberbaby sist :-)
liker veldig godt duo da den er to deler :-) beholder vogna til neste mann også :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker i fra september. ;)
Jeg har kjøpt Simo kombi. Veldig fornøyd med den.
Har to barn og til dem hadde jeg Emmaljugavogn kombi. Denne gangen ville jeg prøve Simo siden jeg likte den faktisk bedre. Bor også på landet og trenger en stor og solid vogn. Spiller igjen rolle om den tar mye plass. Har Caravelle og kan bare trille vogna rett inn. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker i fra september. ;)
Jeg har kjøpt Simo kombi. Veldig fornøyd med den.
Har to barn og til dem hadde jeg Emmaljugavogn kombi. Denne gangen ville jeg prøve Simo siden jeg likte den faktisk bedre. Bor også på landet og trenger en stor og solid vogn. Spiller igjen rolle om den tar mye plass. Har Caravelle og kan bare trille vogna rett inn. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja vi har også caravelle så str er liksom ikke no tema :p blir nok en Simo, klarer ikke finne noen annen som frister mer:) er så fryktelig mye by-vogner syns jeg!

Back
Topp