Simo sportsvogn

MammanTeOlai

Forumet er livet
Syns jeg husker at flere av dere kjøpte denne vognen:

Er dere fornøyd?

Digger den!![:D][:D]
Men vi bruker ikke vogna lengre vi da, men dette er den beste vogna jeg har trilla. Har lånt andre triller og brukt, og savna simo-trilla mi hver gang[:D]

Så bra! Vurderer å kjøpe den. Vi bruker vogn litt ennå, så da er det veldig greit å slippe å dra med seg sovevogna hjem fra barnehagen hver fredag. Også er den jo så lekker! [:D]

jeg var veldig fornøyd! stor og god plass i den, digg å trille på kjøpesenter, grei på asfalt, ubrukelig på grus[8D]

har brukt den masse, så nå er den skeiv etter å ha lassa på aaaaltfor tungt.. men den funker enda[:)] angrer ikke et sekund på kjøpet!

Vi har den og er knall fornøyd!![:D] Genial på asfalt og kjøpesentere, litt mer kronglete på grus..[:)]
Bruker den ennå, mest i barnehagen som sovevogn.. Hjemme liker Tobias best å gå selv eller sitte på skuldrene..[:D]

Virker som de fleste er greit eller veldig godt fornøyd med den. Det høres bra ut! [:)]
Takk for svar alle sammen!

Aha, takk for bildene! Man må begrense shoppinga i alle fall... Kanskje en god ting? [;)]

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: MammanTeOlai

Aha, takk for bildene! Man må begrense shoppinga i alle fall... Kanskje en god ting? [;)]

Joda, men mat må man ha! [:D]

Ja, det er sant! [:)]

ORIGINAL: thejohan

Jeg har den! I lilla! [:D]

Jeg har to ting å utsette på den:

*Handlekurven under er grei nok størrelse på, men det er en stang rett over der som gjør at du ikke får poser under der..
Når jeg handler så tar jeg ikke poser, men bare legger varene løst under.. Den er ganske i veien!

*Den er åpen når ryggen er nede.. Ikke åpen-åpen, men ikke tett rundt der som barnet ligger med hodet liksom.. De gangene Alena har lagt ute og det er litt vind, så har jeg lagt et pledd over vognen for at det ikke skal komme så masse vind inn liksom..
Jækla dårlig å forklare, men kan prøve å få til et bilde senere!

Signerer thejohan!
Og så går det ikke an å ta ryggen helt opp i sittestilling, hvertfall blir snuppa mi liggende litt langt bak i "sittestillingen".

Jeg var absolutt ikke fornøyd med den men hvis du kun skal bruke den på små trilleturer og kjøpesentre så er den god men jeg syntes ikke at den var noen god hovedvogn eller sove vogn..
Elias sov veldig dårlig og vogna..
Det er elendig demping på den, så når Elias sov og vi trilla tur så kunne du banne på at han våkna når vi kjørte på grus eller steiner..

Jeg digger vogna! Joda, handlekurven er liten og den er ikke ideell på grus, men hallo - i et helt år uten bil klarte jeg å handle med den vogna og i hele fjor vinter drassa jeg den vogna frem og tilbake til barnehagen på GRUUSOMT snøføre og frem og tilbake til butikk, byen osv osv. And guess what? Den er god som gull den dag i dag[:D] Her har gutten sovet som en stein i den hele tida - sommer som vinter. Jeg har hatt både fleecepose med seler og fått pressa voxiposen nedi den med seler. Glipene ved hodet som er nevnt her, er genialt om sommeren og om vinteren er det bare å dekke ekstra til. Om sommeren har jeg uansett myggnetting over, så glipa kan dekkes litt til om en vil. Nuvel - det var reklamen sin det, gitt[8D] 

Ulemper:
-ikke full sittestilling
-kronglete plass til varer og annet
-ikke den beste på ulent terreng, men altså veldig lett og god på vanlig vei, inne i butikker osv.
- litt stor til å ha i bilen, får den akkurat inn

Nå bruker vi den ikke så mye lenger. Sjelden han sover på dagtid og han elsker å gå

Har solgt den, ble drit lei av at Isak ville sitte, ikke halv ligge..... så prøv vogna før du kjøper den er mitt tips[:)][:)][:)]  Men god plass i vognen!!!  men ikke under som flere sier...

Back
Topp