simo reisetrille

MammaMia98

Forumet er livet
noen her som har denne? erfaringer takk [:)]

og hva er prisen?

noen som har andre kjekke reisetriller å annbefale så fyr løs. Gjerne med link [:)]

Virkelig ingen som vil svare [8|]

Jeg har hatt den en liten stund. Syns den var veldi grei å fin. Enkel å legge sammen å slå opp igjen Var god plass i vogna også. Men, den var ganske stor sammenlagt. Ganske mye plass under vogna, og fotposen var veldig grei. Den var også veldig enkel å trille pga fremhjulene. Så jeg tror dette er en bra reisetrille, men den er litt stor syns jeg. Vil heller anbefale quinny zapp eller mclaren. De kan du få med deg helt til gaten på flyplass visst du reiser med fly f.eks.

vi har simo 485 og er kjempefornøyde!Eneste minus er liten plass under.

vi ga 2000 eller noe sånt(men fikk den 600kr billigere i butikken tror jeg)

ORIGINAL: GuttasMamma!

vi har simo 485 og er kjempefornøyde!Eneste minus er liten plass under.

vi ga 2000 eller noe sånt(men fikk den 600kr billigere i butikken tror jeg)

[:)] Betalte 2690,- kr. ny.

Takk for svar :-)

Vi skal ha den med til syden i sommer. Babyen er da 6 mnd, så jeg vil ha en vogn som kan legges flatt. 2600 er jo ingenting å si på da. Er det en grei nr 2 vogn også? til å ha i bilen og bruke på senter osv? Har Emmaljunga cityCross ellers som vi er veldig fornøyd med. Bruker CityBag nå da [:)]

ORIGINAL: MammaMia98

Takk for svar :-)

Vi skal ha den med til syden i sommer. Babyen er da 6 mnd, så jeg vil ha en vogn som kan legges flatt. 2600 er jo ingenting å si på da. Er det en grei nr 2 vogn også? til å ha i bilen og bruke på senter osv? Har Emmaljunga cityCross ellers som vi er veldig fornøyd med. Bruker CityBag nå da [:)]

kan legges helt flat og er skikkelig lun for de å sove i.Bruker vår i barnehagen.
Den er lett å ha med å gjøre/svinge osv.Alt i alt er vi kjempefornøyde!

Vi har...men ikke fornøyd. Veldig skuffa av vogna, da jeg tidligere har vært veldig fornøyd med Simo vogner. Bremsene henger seg opp etter at de er brukt (fått dette "utbedret" hos butikk)..men blitt bare værre (visst nok et vanlig problem etter det jeg forsto fra selger)..fått problem med å legge vogna i sammen da ryggen henger seg opp, og problem med å legge ned ryggen. Skal levere vogna inn, så får vi håpe at Simo finner en løsning.  Kan jo hende det bare er min vogn som har disse feilene da??
Har kjøpt ny annen vogn.

Det som er positivt med vogna[:D]..er at ryggen kan legges nesten helt ned, og de svingbare hjulene.

ORIGINAL: nr 4

Vi har...men ikke fornøyd. Veldig skuffa av vogna, da jeg tidligere har vært veldig fornøyd med Simo vogner. Bremsene henger seg opp etter at de er brukt (fått dette "utbedret" hos butikk)..men blitt bare værre (visst nok et vanlig problem etter det jeg forsto fra selger)..fått problem med å legge vogna i sammen da ryggen henger seg opp, og problem med å legge ned ryggen. Skal levere vogna inn, så får vi håpe at Simo finner en løsning.  Kan jo hende det bare er min vogn som har disse feilene da??
Har kjøpt ny annen vogn.

Det som er positivt med vogna[:D]..er at ryggen kan legges nesten helt ned, og de svingbare hjulene.

¨
huff da, det der hørtes slitsomt ut [&:]

Back
Topp