Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke med simo, men brio er jo som du sier kjøpt av britax og blir ikke produsert flere brio-vogner iallefall. De skal konverteres til britax alle sammen. Vet ikke om det skal være de samme vognene, bare med nytt navn, eller om alt blir nytt.
Simo forsvinner iløpet av 2016![]()
Spurte britax og på barnas hus. Barnas hus hadde fått inn siste vognene no fra simo. Men en anna babybutikk sa at utstyr og ekstra deler var ingen problem. Vi har kjøpt simo kombi til nestemann. Og er ikke bekymra hvis noe skal skje med vognaHvor har du fått høre dette? Kan man bestille det man trenger av deler og utstyr i hele 2016 eller selger de bare rester av tidligere produksjon?
Ok, det kan sikkert stemme. Hørte det gjennom ei på terminforumet mitt, som var i direkte kontakt med brio eller britax. Aner ikke om det nye utstyret kommer til å passe, har selv kjøpt en brio happy duo vogn til lillebror som kommer i februar. Så skal også prøve å få tak i utstyr til denne. Kom aldri en 2015-modell av denne vogna, så jeg har kjøpt 2014. Regner med neste modell blir en britax, men hvor lik/ulik de blir fra dagens brio/simo-vogner, tør jeg ikke engang gjette på.Men brio kjøpte opp simo før brio selv ble kjøpt av britax. Dermed er også Simo med i denne greia.
Jeg leter f.eks. etter Simo regntrekk til vanlig vogn på nettet, men fant det ikke i går. Hva hvis man trenger annet utstyr og deler? Noen som vet om det er mulig å få tak i?
Hvor har du fått høre at ikke Brio produseres mer?
Ok, det kan sikkert stemme. Hørte det gjennom ei på terminforumet mitt, som var i direkte kontakt med brio eller britax. Aner ikke om det nye utstyret kommer til å passe, har selv kjøpt en brio happy duo vogn til lillebror som kommer i februar. Så skal også prøve å få tak i utstyr til denne. Kom aldri en 2015-modell av denne vogna, så jeg har kjøpt 2014. Regner med neste modell blir en britax, men hvor lik/ulik de blir fra dagens brio/simo-vogner, tør jeg ikke engang gjette på.
Veldig synd iallefall. Håper de ikke forandrer på dem mer enn nødvendig.
Spurte britax og på barnas hus. Barnas hus hadde fått inn siste vognene no fra simo. Men en anna babybutikk sa at utstyr og ekstra deler var ingen problem. Vi har kjøpt simo kombi til nestemann. Og er ikke bekymra hvis noe skal skje med vogna![]()
Vi kjøpte ny for noen uker sidenHåper virkelig det stemmer at ekstra deler ikke er noe problem. Vi har ganske ny vogn, som jeg håper å kunne bruke lenge.
De vanlige 4 hjulingenen forsvinner nok, Brio go og Brio smile feks har jo allerede fått nye navn (Britax og og Britax smile) det har ikke Simo vognene og Brio Happy.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo nettopp det som er bra med simo, at de har hatt stabile gode firhjulinger med store hjul der barnet kan se på den som triller.
Disse vognene selges kun her oppe i nord og som da er et veldig lite marked. Er nok derfor. Emmaljunga har jo enda vogner med 4 faste hjul
Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle kjøpe simo duo hos barnas hus for nokre veker sidan, men fekk beskjed om at dei sannsynligvis ikkje kunne skaffe, i alle fall ikkje viss eg ville ha ein bestemt farge. Dei sa vognene er ute av produksjon, og at butikkane berre selger ut det dei har på lager.
Eg var imidlertid heldig og fann den fargen eg ville ha på ein nettbutikk (siste dei hadde). Likar vanntettheten og den "ikkjeergonomiske" sittedelen. Jentungen sov utelukkande på magen, der funkar ikkje i "ergonomisk" vogn...
Veit ikkje. Har skaffa fullt sett av alt no, så forhåpentligvis skal eg ikkje ha bruk for noko meir...Gjelder det ekstra utstyr også? Tenker regntrekk, ny bag eller reservedeler?
Går ut ifrå at "i nord" i dette tilfellet er Norge/Norden? Simo er genialt i vestlandsvær!Det er feil at simo kun selges i nord! Vi har simo og bor ikke i nord. Ser mange andre her også ha disse vognene.