Simo Kombivogn?

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Noen som har erfaringer med de?? Vurderer å kjøpe en slik nemlig, men tenkte P forhøre meg litt rundt først
12716-kombi-graa.jpg

Vi er veldig fornøyde:) Triller fint på alt slags underlag:)

Har du bekken trøbbel og skal løfte ut og inn av bil bør du ikke kjøpe den

Synes duo er bedre. Større bag og lettere vekt.

Jeg har to:)
Ja litt tunge og få ut og inn av bil men supre å trille både sommer og vinter.
Og bagen er stor så kan brukes lenge

Jeg elsker den! Tung, men veldig stabil :) Ja, tung å få ut og inn av bil, men hvor ofte trenger man å gjøre det?

Elsker min!

Kjøpte den i 2008 før eldste ble født. Er brukt som barnehagevogn helt til hun slutta å sove i barnehagen.

Den ser nesten ny ut. Kun dekka som avslører alderen, og de kan man bytte. Litt tung å løfte ut og inn av bilen, men d er ubetydelig mtp hvor bra vogn d faktisk er :D

jeg hadde vanlig saimo bagvogn og den ble for tung siden jeg sleit sånn med bekkenet. Kombi er ennå tyngre

Elsker min!

Kjøpte den i 2008 før eldste ble født. Er brukt som barnehagevogn helt til hun slutta å sove i barnehagen.

Den ser nesten ny ut. Kun dekka som avslører alderen, og de kan man bytte. Litt tung å løfte ut og inn av bilen, men d er ubetydelig mtp hvor bra vogn d faktisk er :D
Det er sikkert ubetydelig omman ikke har bekkentrøbbel ja ;)

Hadde slik vogn til de 2 første. Var veldig fornøyd :) gav den vekk da vi var bestemt på å ikke få fler... Den gang ei, for nå kommer nå 3 :p

Det er sikkert ubetydelig omman ikke har bekkentrøbbel ja ;)

Hadde bekkenplager etter fødselen jeg og, men gikk greit for d. Spørs hva slags bekkenplager du har og hvor ofte du skal løfte den inn og ut av bilen. Og ikke minst hva slags bil du har!

Hadde bekkenplager etter fødselen jeg og, men gikk greit for d. Spørs hva slags bekkenplager du har og hvor ofte du skal løfte den inn og ut av bilen. Og ikke minst hva slags bil du har!
Jeg fikk beskjed av fysio om å bytte ur vognen ( da hadde jeg allerede solgt den) fordi jeg kunne ødelegge meg mer

Duo er bedre. Større bag, og mindre tung. Bagen på kombi varer kanskje til ungen er 6mnd (hvis du er heldig). Bagen i duoen har du mye lenger. Så er det jo lutt upraktisk å ha både sportsdel og bag på... Meeen, de er kåra til Norges beste vogn...
Personlig har vi Simo Duo, kunne aldri vurdert noe annet!

Back
Topp