Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mazter skrev:
Det er kanskje litt dyrt da. Men er jo en del ekstrautstyr med.Nr3påvei skrev:
Det eneste den har ekstra som ikke er på vogna jeg har til salgs er fotbrett. Og det kan du jo få for 100-300kr på Finn. Så jeg ville nok kikket etter en annen vogn var jeg deg, med mindre du absolutt vil ha denne for da er den jo kanskje verdt summen for deg :) Hva du føler den er verdt har jo også noe å si som kjøper!
Mazter skrev:
Nr3påvei skrev:
Mazter skrev:
Det er kanskje litt dyrt da. Men er jo en del ekstrautstyr med.Nr3påvei skrev:
Det eneste den har ekstra som ikke er på vogna jeg har til salgs er fotbrett. Og det kan du jo få for 100-300kr på Finn. Så jeg ville nok kikket etter en annen vogn var jeg deg, med mindre du absolutt vil ha denne for da er den jo kanskje verdt summen for deg :) Hva du føler den er verdt har jo også noe å si som kjøper!
Så når du kjøper vognen ny så følger regntrekk og myggnetting med?
Nei, men hvis du leser innlegget mitt lenger opp så ser du at det følger med på vogna jeg selger også. Er det du som selger denne vognen eller skal du kjøpe den? Siden du virker litt defansiv :) Jeg forteller deg bare hvordan jeg har priset min, og hvordan jeg da ville priset den du snakker om deretter. Barnevogner faller dessverre raskt i pris. Synd, men sånn er det nok bare.