Simo kombivogn til 3000

Nr3påvei

Forelsket i forumet
Den er fra 2007, med regntrekk, myggnetting og ståbrett. Handlenetting. Fint brukt. Er det et godt kjøp? Årets modell koster 6999. 

jeg hadde ikke betalt 3000 kr for en 4 års gammel vogn. da hadde jeg heller kjøpt en ny vogn. har sett tilbud på simo vogner flere ganger.

Jeg syns det høres litt dyrt ut. Den er tross alt 4 år gammel... Men jeg skal ikke skryte på meg å vite så mye om priser på bruktvogner...

Jeg ville aldri i verden ha tatt så mye dersom jeg skulle solgt min. Det er 2006 mod, men ble ikke tatt i bruk før sommeren 2007...
Syns 2000,- hørtes bedre ut.

Det er kanskje litt dyrt da. Men er jo en del ekstrautstyr med. 

Mazter skrev:

Nr3påvei skrev:

Det eneste den har ekstra som ikke er på vogna jeg har til salgs er fotbrett. Og det kan du jo få for 100-300kr på Finn. Så jeg ville nok kikket etter en annen vogn var jeg deg, med mindre du absolutt vil ha denne for da er den jo kanskje verdt summen for deg :) Hva du føler den er verdt har jo også noe å si som kjøper!

Så når du kjøper vognen ny så følger regntrekk og myggnetting med?

Hadde ikke betalt så mye for ei 2007modell nei. Ståbrettet til Simo koster 299kr nytt så er ikke det dyreste å skaffe.
Betalte selv 3300kr for ei Simo kombi 2010modell, pent brukt i 7mnd når jeg kjøpte den. 2000kr er max hva jeg hadde betalt for ei 2007modell.

Jeg solgte min simo kombi 2007 modell med alt av tilbehør du nevner (foruten ståbrett)
for 1000 kr for en mnd siden. Den var pent brukt og nylig vasket og impregnert.

Så ja, jeg syns 3000 er for dyrt, hadde betalt max 2000 for vognen.

Synes kanskje det er litt dyrt ja, uten at jeg skal påstå at jeg vet mye om hva brukte vogner koster... Ståbrett, regntrekk og myggnett koster ikke så veldig mye på butikken heller, så det er ikke verdt mye brukt!
Det eneste jeg vet er at vi har vært veldig fornøyd med vår Simo vogn...

Vi kjøpte en sånn lik vogn for 1000,-
Samme årsmodell og utstyr. Synes det var mer enn nok, selv om den var aldri så pent brukt ;)

jeg betalte 1500 for en 2007 i fjor med vognpose (dog en gammel en, men fullt brukbar) og stelleveske, regntrekk, fotpose og myggnett

Jeg solgte mi simo kombi for 2500. Da var sittedelen fra 2007. Men understellet var fra 2010...

Så ja, jeg syns d var litt dyrt ;)

nå mot høsten kommer det til å komme maaasse vogner på salg i barneutstyrsbutikkene.
de "gamle" fargene må ut for å få plass til 2012 fargene.

for to år siden på denne tiden betalte jeg 3500,- for en splitter ny simo duo. fordi den hadde feil farge for 2010 :p

så jeg hadde aaaaaldri betalt 3000,- for en så gammel vogn.
selv om den er pent brukt, slites jo hjulene, understellet, fargen falmer kanskje litt osv.
slitasje er det nok uansett om man kanskje ikke ser det så godt med engang.

så ja, det var dyrt!

Jeg har tengt å selge min Simo duo 2008 for 2500 kr. Den har vendbart styre derfor tengte jeg at det var en grei pris eller er det for mye det og?

Eg skal selge min bagvogn simo med regntrekk,stormtrekket,regntrekk.og den eg skal selge er mye billigere en den du snakka om.
Eg har lagt ut min for 700kr oghar også ståbrett

Mazter skrev:

Nr3påvei skrev:

Mazter skrev:

Nr3påvei skrev:

Det eneste den har ekstra som ikke er på vogna jeg har til salgs er fotbrett. Og det kan du jo få for 100-300kr på Finn. Så jeg ville nok kikket etter en annen vogn var jeg deg, med mindre du absolutt vil ha denne for da er den jo kanskje verdt summen for deg :) Hva du føler den er verdt har jo også noe å si som kjøper!

Så når du kjøper vognen ny så følger regntrekk og myggnetting med?

Nei, men hvis du leser innlegget mitt lenger opp så ser du at det følger med på vogna jeg selger også. Er det du som selger denne vognen eller skal du kjøpe den? Siden du virker litt defansiv :) Jeg forteller deg bare hvordan jeg har priset min, og hvordan jeg da ville priset den du snakker om deretter. Barnevogner faller dessverre raskt i pris. Synd, men sånn er det nok bare.

Hehe, virket jeg defensiv?? Ikke meninga. Veldig glad for svar. Skulle kjøpe vogna, og var midt i mld med selger, så ting gikk litt fort. Ble ikke noe kjøp på meg, hun ville ikke ned i pris, mente at hun skulle få solgt den til andre. 

Back
Topp