Simo kombivogn 2013

Lismick

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Søsteren min har denne vognen og sier jeg kan få den, men kan bilstol klikkes til denne med adapter?

Hvilken bilstol er aktuell? Jeg vet ikke, men Britax er vel mest trolig å få tak i adapter til i så fall, de har jo kjøpt hele Simo så de ikke finnes lenger.

Ok jeg tenker på besafe izi go, vi selger besafe sine stoler på jobb så er det som er mest aktuelt for meg

du kan jo undersøke, men jeg er slett ikke sikker på om du får det. 2003 er ganske lenge siden, var det så vanlig med adapter til bilsete på vogner da?

Vi hadde ikke noe adapter til eldstemann, det fantes men vi hadde ikke. Det fikk helt fint, men til yngste hadde vi zapp xtra som hadde adapter til bilstolen, så den bodde i bilen, så hadde vi den vanige vogna hjemme, og bare smatt bilstolen på det understellet på butikker etc.

du kan jo undersøke, men jeg er slett ikke sikker på om du får det. 2003 er ganske lenge siden, var det så vanlig med adapter til bilsete på vogner da?

Vi hadde ikke noe adapter til eldstemann, det fantes men vi hadde ikke. Det fikk helt fint, men til yngste hadde vi zapp xtra som hadde adapter til bilstolen, så den bodde i bilen, så hadde vi den vanige vogna hjemme, og bare smatt bilstolen på det understellet på butikker etc.
Ja må nesten det, jeg har veldig lyst til å ha muligheten til å kun ha vogn som bilstol kan klikkes i når du feks skal kjapt innom butikken bare for det blir mye ekstra å drasse på en liggedel i den lille bilen min og ta den lille ut og inn av bilstolen..

Da hadde jeg nesten vurdert ei sånn lita trille ala zapp altså, du får alltids bruk for vogna senere. Understellet er lite, og smettes på bilsete med adapter. Tar nesten ingen plass i bilen

Står 2013? Eg hadde adapter i 2012, ikkje te Simovogn, men Emmaljunga. Bør verr lett å sjekka om du får adapter :)

Hvor har hodet mitt lest 2003 da? 2013 bør være lettere, ja

Back
Topp