simo kombi vonger???

<3 Lykkelig <3

Flørter med forumet
Er det noen her inne som har simo kombi vongner?
Eg lurte på om eg skulle kjøpe en simo kombi, men er litt usikker. Er den den grei og bruke? Vanskelig? tung? Ikke brukenes? Er den bra på grus og gå i skog med? Eg har prøvd og kjøre litt med vongen når eg har hvert sammen med tantebarnet mitt siden hun har en simo vong, synes den vedlig behagelig og kjøre.

Håper noen kan gi svar. Evt hvilken vong dere bruker eller anbefaller =)

eg har simo kombi :D e veeeldig fonøyd me den. den e jo stor og tung meeeen eg har isje bil så eg ville ha en robust vogn som kan trilles over alt og d e en kjempe god turvogn ,god plass under t varer, lun og god t barnet og god støtdemping og vogging , kan ha håndtaket begge veier :)

pianøtt skrev:
eg har simo kombi :D e veeeldig fonøyd me den. den e jo stor og tung meeeen eg har isje bil så eg ville ha en robust vogn som kan trilles over alt og d e en kjempe god turvogn ,god plass under t varer, lun og god t barnet og god støtdemping og vogging , kan ha håndtaket begge veier :)

all of the above :)

Jeg har simo duo og liker den veldig godt.. Hvis du bor i hus eller har litt plass anbefaler jeg samme for bag-delen er jo litt større..  da du skal over til sportsvogn er duo og kombi samme vogn, så jeg vil si det kommer litt ann på når du skal bruke bag-delen også..  (Har flere venninner som har kombi, men ønsket de heller hadde duo) 
Den er kanskje litt tung, men jeg klarer da fint å løfte den inn og ut av bil.. må være litt tung skal du ha en stødig og god vogn. Den er helt super på grus og skogsveier.
Simo er best 

Hadde Simo Duo til Tuva, og den var en drøm å trille! God på grus, skogsstier og i snø. Perfekt vogn for min bruk her på landet.

av de 9 (!!) vognene jeg har hatt, så er det simoen som står igjen i boden og venter på nestemann... Og jeg har hatt mye forskjellig... :)
Ja, den er litt tung, men man går jo ikke rundt og bærer på vogna gjør man vel? Og selvfølgelig finner man vogner som tar mindre plass, men det går ofte utover andre ting - som plass i bag og sportsdel... :) Vi brukte bagdelen (hadde kombi) til han var 7 mnd, byttet fordi han "hoppet" ut og jeg fant ingen plass å feste selen ordentlig..
Gleder meg til å ta den fram igjen :D

Har hatt (og har fortsatt) simo kombi til begge mine..
Elsker den vogna! Den er utrolig god å trille! Litt tung å løfte ut og inn av bil, men det er ikke noe problem for min del! 

Ville helt klart valgt den igjen :)

Vi har Simo duo og ville ikke hatt en annen vogn

Back
Topp