Simo kombi eller duo?

Jeg hadde/har kombi å er veldig fornøyd med det, greit at man kan ta ut baggen, også når den er for liten kan sportsdelen gjøres om til en slags bag ved å knappe på hetta til den lille baggen i fotenden:) eneste er Jo at simo generelt er tung.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vært veldig fornøyd med duo fordi bagen er stiv..

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Jeg ville valgt kombi! Jeg har duo og sliter med å vite hvor jeg skal lagre den andre delen som ikke blir brukt! Kombi så er jo alle i bruk

Er ikke bagen i kombi mindre enn i duo?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jo, baggen er mindre, like lang tror jeg men smalere.

Vi skal ha duo :) fordi baggen er større, god plass til vinterpose, og synes vognen er mye penere også, selv om det ikke har mye å si :) så jeg anbefaler duo :)

<3 Storesøster 19.09.13 <3
<3 Lillesøster 13.08.14 <3

Har hatt kombi til de eldste og elsket dem! Tror kanskje jeg hadde litt eldre modell som var litt bredere enn den som er nå? Men har ihvertfall ikke hatt problemer med å ha voksipose og halvstore barn nedi bagen, må velge noe annet nå pga vekten på vognen og KS, orker ikke løfte så tungt med operasjonssår...

Sent from my iPad using BV Forum

Last edited:
Men er det plass til vinterpose og alt i kombien? Våre sommerbarn ligger jo fortsatt i bag til vinteren og jeg synes kombibagen ser på liten ut i forhold til duo..

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Har brukt kombi til alle mine, og brukt bag kjempelenge, voksi classic oppi til de to eldste og voksi urban til minste, kjempefornøyd!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har også kombi.. Veldig fornøyd.. Synes ikke det var dårlig plass i den.. Faktisk så fornøyd at jeg har to.. ;) en til å ha hjemme og en på hytten og senere i bhg :)

Jeg har ei duo-vogn fra forrige gang, kombi var aldri ett alternativ. Veldig fornøyd med den, så jeg vurderer å bruke den denne gangen og. :)

Jeg skal bruke duoen fra forrige gang.. Jeg har ingen formening om duo og kombi annet enn at jeg syns bagen var for liten.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Duo valgte jeg og. Fornøyd med den altså

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Fikk vinterbarn forrige gang, var faktisk -25 den dagen vi dro hjem fra sykehuset :)

Hadde Simo Kombi, og skal kjøpe det igjen denne gang. Brukte voksipose, lammeskinn og et pledd over posen, funka kjempegreit. Syns ikke det var trangt, når babyen ble større gikk det mot vår og da var det uansett naturlig å legge vekk bagdelen. Så null stress med kombi og vinterbaby :)

Vi har duo. Kombi vogna er tyngre fordi sportsdel og bag er på samtidig. Simo er tung nok som det er. Du trenger ikke begge deler samtidig. Duobaggen er bredere men noen få cm kortere enn kombi. Jeg mener med tanke på alt dette så er duo best.

Jeg fikk i mai sist så hadde stor vinterbaby og hadde godt med plass i baggen med saueskinn og voksipose. Det blir fortere trangt i bredden enn lengden om vinteren med alt som skal oppi for å holde barnet varmt

Back
Topp