Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen av dere med barn fra før av som har erfaring med simo kombi/duo vogner? Mine krav er at den er stabil, lun og kan brukes på "terreng", type lysløyper/grusveier.
Sniker litt... Har og har hatt både simo duo og kombi... Har kombi nå... Og det er den beste vogna jeg har hatt... Duo har jo større bag, men jeg liker den lille bagen som jeg bare kan løfte ut av vogna...
Er kombi like tett og lun som duo da? Liker også tanken på at den lille bagen kan tas ut når man feks er på besøk eller ikke vil vekke den lille klompen
Jeg hadde kombi med min sønn for 5 år siden, å kommer til å ha det med dette barnet som kommer nå! Jeg er kjempe fornøyd med det! Å vil tro duo er en god del dyrere?
Jeg har simo kombi etter datteren min, veeldig fornøyd med bagen som kan taes ut Bagen i kombivogna er romslig nok den også, det var aldri noe problem her dessuten går det ann å snu og kneppe minikalesjen til bagen ved enden i sportsdelen, så man kan lage en bag utav det den er stødig og god, eneste ulempen er at den er litt "stor og tung"... jeg kjøpte den for turer som du nevner, og den har fungert utmerket til det!