Simo duo - spørsmål

Jeg har den og jeg elsker den [:D] Utrolig godt å trille, jeg går mye å handler og har god plass under vogna til mange varer. Og den er kjempe stabil. Jenta mi er 8 mnd nå, bruker baggen og hun har god plass oppi selv med voksipose og lammeskinn [:)] Hun kommer nok til å bruke baggen helt til våren kommer og hun nærmer seg året. Vi har svart vogn med svart understell, søstra mi har svart/grå vogna med grått understell, syns mi er finere og det er søstra mi enig i, hun kunne tenkt seg svart understell [8D] Veldig greit at man kan ha baggen begge veier også [:)]

Eneste ulempen jeg kommer på er at den er litt tung å løfte og den tar jo endel plass. Vi har desverre en liten bil, opel vectra, så må demontere vogna (hjulene) for å få den inn, litt tungt for ryggen min å drive å løfte den inn og ut, mest gubben som gjør det. Mens foreldrene mine som har større bil har god plass til den og er mye lettere å få den inn, slipper å demontere den og det sliter ikke slik på ryggen min. Søstra mi har enda større bil og bare triller den slik den er, rett inn i bilen [8D]

Vi har den og er kjempefornøyd. Vi har det grå understellet, det som er vendbart, og jeg synes det er veldig kjekt, for det blir tungt å snu bagen hver gang sola kommer i øynene på mini..

Bagen er stor og romslig, vi brukte den til han var ca 8 mnd med voksipose, da byttet vi over til sportsvogna. Den er jo nesten like lun som bagen, når du tar på trekket.
Kalesjen er lun og fin, og vi har kjøpt den ekstra solskjermen til. Den er kjempesmart[;)]

Ja, den er stor og tung, men vanvittig god å trille og super for ungene og sove i!
Så løp og kjøp[;)]

Takk for svar dere![:D]

Må prøve om den går inn i bilen først da, men gjør den det så blir det nok den, ja[:D]

ORIGINAL: LillianneLie

Må prøve om den går inn i bilen først da, men gjør den det så blir det nok den, ja[:D]

Vi kobler av baggen, tar hjulene av og legger de oppå understellet, og legger det lengst inn i bagasjerommet, også baggen ligger på siden ytterst. Har vi plass har nok dere [8D] Syns vi har lite bagasjerom [8D]

Jeg hadde Simo kombi til eldste jenta og Simo Duo til minste. Var super fornøyd med vognene. Simo kombien hadde jeg gjennom hele vogn perioden til eldste jenta, solgte Simo duo vogna til minste jenta pga vogndilla, angrer litt på det nå. Kallesjen på Simo er mye bedre enn kallesjen på Emmaljunga. Har Emmaljunga nå og er fornøyd med de vognene også, men litt irritert på kallesjen.

Huff, fikk lyst på Simo vogna mi jeg nå.[8D]

Noen som har denne vogna? Jaaa[:)]

Hvilket understell? Standard

Fornøyd? Hell yeah, vi kunne ikke vært mer fornøyd.

Fordeler/ulemper? Istedenfor å nevne alle fordelene (for den lista blir lang) så kan jeg heller si at jeg ennå ikke har funnet noen ulemper med den[;)]
Vi hadde/har den til 1.mann og skal også bruke den til den som kommer om noen uker. Jeg vil faktisk ikke ha noen annen vogn. For den har alt jeg vil ha på en vogn. Ikkenoe problem å få den inn i bilen heller.

ORIGINAL: MetteJ

ORIGINAL: LillianneLie

Vi kobler av baggen, tar hjulene av og legger de oppå understellet, og legger det lengst inn i bagasjerommet, også baggen ligger på siden ytterst. Har vi plass har nok dere [8D] Syns vi har lite bagasjerom [8D]

Men vi har ikke stasjonsvogn serdu. Har ikke dere heller?[:)] Hmm.. håååper det går, skal prøve idag med svigerinna mi si duo - vogn[:D]

Back
Topp