Simo; Duo eller kombi?

gleder oss

Andre møte med forumet
Hei:) Jeg har bestemt meg for å kjøpe Simo barnevogn men klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha kombi- eller duovognen.. Er det noen som har erfaringer eller anbefalinger å komme med?

Tusen takk for alle svar! (Jeg går meg visst litt vill i denne barnevogn-jungelen...[8D]

Vi skal også ha simo..Vi skal ha Duo for det er en større bag på den med tanke på vinteren.Hadde kombi sist og jeg syntes den bagen av for tung å bære, så den ble jo bare stående i vogna...Så jeg ville helt klart ha gått for Duo men det er jo min mening da:D Lykketil...klem

Personlig synes jeg kombi er best og penest..
Skal selv ha det..

Vet mange anbefaler duo pga bag'n er større.. Men den er 3 cm kortere og 4 cm bredere enn kombi, så det er ikke store forskjellen..

Dessuten vet jeg av erfaring at når babyen er 5-6 mnd så blir bag'n tatt vekk, og da er vi på vinteren så posen blir jo liggende i sportsdelen uansett..

Men det er en smak-sak, men siden du spør så anbefaler jeg kombi =)

Jeg hadde Simo Duo vogn sist og var veldig fornøyd med den. Kommer til å bruke den igjen denne gangen[:)]
Bagen er stor og god og vi brukte den hele vinteren.. dvs til snuppa var 8-9 mnd! [:)]

Eneste som er litt minus med denne vogna er at den er litt tung ... [&:]

Vi har kjøpt Simo kombi. Jeg synes duo bagen virket større og spurte i butikken om det ville være best og velge den. Hun svarte at disse bagene vil vi bruke til barnet et 9-12 måneder, og når vi da får barn på sommeren er ikke plassen noe problem for våre barn som da bare er et halv år til vinteren, så da skulle kombien være mer enn stor nok.

Så da valgte jeg og tro på at hun visste hva hun pratet om.

Vi har valgt Simo Kombi, pga at det er bærebag på den. Vi har familie spredt for alle vinder og når vi skal på besøk er det greit å kunne bruke bagen som seng til den lille så lenge den er passe.. Har blitt anbefalt den av familie og venner også..

Hei!

Vi kjøpte simo kombi til vår lille skatt [:)] er ganske praktisk med den bagen som man legger i sportsvogna, den kan man ta ut og med seg inn, om man vil. Bagen er ganske stor og romslig, snuppa vår lå lenge i den før vi skifta over til sportsvogna. Så jeg anbefaler kombien[:)]

Det blir en helsort Simo Kombi på oss [:D]

Tusen takk for svar![:)] Da blir det nok kombi på oss. Er jo veldig greit det som sies ang muligheten til å ta bagen inn når man er på besøk o.l..

Takk for hjelpen[:)]

blir nok kombi her og:)

Back
Topp