Simo barnevogn..

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Noen som har erfaring med den? Duo eller kombi.

Jeg hadde duo. Elsket å trille den, for jeg er ingen fan av vendbare hjul! Det er en stor vogn, så man trenger god plass i bilen. Bagen er lun og god, perfekt for de minste. Den vogna jeg hadde hadde en dårlig sittedel, men jeg har sett at andre Simoer har en mye bedre sportsdel enn det min vogn hadde. Jeg hadde glatt kjøpt den igjen.

Hata den :p hadde duo og kjøpte ny etter 3 mnd. Altfor stor og uhåndterlig.
Grei å trille.
Fin som sovevogn, det brukte vi vår til.
Får ikke kjøpt nye lengre, men finnes mange fint brukte rundt om.

Har simo kombi og stor fornøyd. Passer perfekt til trilleturer her ute på landet :) tar stor plass i bilen, men vi har ei annen trille som vi har med på bilturer og byturer. Så simoen blir brukt hjemme og i bhg :)

Helt fantastisk vogn! Du kommer frem over alt og ungen har god plass i flere år fremover... Ikke minst er den fin på vinterføre.. Vi har vært både på stranden, offroad uttafor sti, i byen, på bussen, i skikkelig sneføre osv.. Du får med deg alt mulig (jeg hadde en liten koffert under en gang) og den er helt super å trille! Men den er stor og tung.. Lurt å ha en trille utenom

Stor og tung, men fantastisk å gå på grus og div med. Og dempingen er perfekt til soving

Back
Topp