simo 485

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Bra barnehagevogn?Kjøpte en slik igår,og smart som jeg er så spør jeg heller om slikt etter kjøpet er gjort[8D]

dytter!Ingen som har denne?

Har den, og er veldig fornøyd..;) Men den begynner å knirke etter en stund, så det er lurt å smøre den! Så er det liten plass under vogna, og det liker jeg ikke så godt..[&:] men er ellers veldig fornøyd ja!!:)

ORIGINAL: Bleiemos

Har den, og er veldig fornøyd..;) Men den begynner å knirke etter en stund, så det er lurt å smøre den! Så er det liten plass under vogna, og det liker jeg ikke så godt..[&:] men er ellers veldig fornøyd ja!!:)

ok,den skal kun være sovevogn i barnehagen[:)]Den var jo utrolig lett og god å styre,må si jeg ble sjokkert(aldri likt simo)

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: Bleiemos

ok,den skal kun være sovevogn i barnehagen[:)]Den var jo utrolig lett og god å styre,må si jeg ble sjokkert(aldri likt simo)

Nei jeg heller har aldri likt dem særlig godt, men de overraska meg når de kom med den der![:D] Veldig lett, enkel å legge sammen og god å trille. Jeg bruker den jo til daglig, og barnehagevogn i tillegg. Så det funker den nok fint til ja!;)

Back
Topp