Silverette

RickiLake

Flørter med forumet
Junibollene 2023
Fikk silverette i posten idag, og håper de kan hjelpe på litt såre brystknopper. Står jo at man skal gå med de så mye som mulig mellom amminger. Men --- det samler seg jo melk i dem! Da blir jo brystvortene helt våte og jeg er redd for det oppbløtte vevet og evt. soppinfeksjon. Noen med erfaringer her?
 
Fikk silverette i posten idag, og håper de kan hjelpe på litt såre brystknopper. Står jo at man skal gå med de så mye som mulig mellom amminger. Men --- det samler seg jo melk i dem! Da blir jo brystvortene helt våte og jeg er redd for det oppbløtte vevet og evt. soppinfeksjon. Noen med erfaringer her?
Ingen fare at de bader i morsmelk, det gjør bare ekstra godt! Morsmelk inneholder masse antistoffer og er bra for tilheling:) Ikke uten grunn at det anbefales å bruke morsmelk i feks betente øyne, og i nesa til små forkjøla (og sikkert på oss store forkjøla også!). Jeg bruker ammeinnlegg utenpå Silverette, så lekker overflødig melk ut i dem. Er litt ekstra obs når jeg skal amme og ta av silverette, så det ikke skvetter melk over alt :hilarious:
 
Same som @Myra90 skriv her :) eg har brukt silverette sidan eg kom heim frå sjukehuset, og har ikkje hatt noko problem med brystknoppane :) blir ein del mjølk i dei - so eg og har ammeinnlegg utanpå og passer på når eg tar dei av so det ikkje blir meir gris enn naudsynt ;)
 
Same som @Myra90 skriv her :) eg har brukt silverette sidan eg kom heim frå sjukehuset, og har ikkje hatt noko problem med brystknoppane :) blir ein del mjølk i dei - so eg og har ammeinnlegg utanpå og passer på når eg tar dei av so det ikkje blir meir gris enn naudsynt ;)
Signerer på det som har blitt skrevet! Ligger melk i de,men har ikke fått sopp eller sår av den grunn. Bare litt obs når du tar de av ja :hilarious: Silverette er verdt hver ei krone!!
 
Sniker fra august. Silverette er av sølv, sølv er antibakterielt, derfor funker de :).
 
Back
Topp