SILVERCROSS DAZZLE

Zita

Gift med forumet
Noen som har denne?
Hvordan er den ?

Den er på kampanje på banras hus nå inkl fottrekk og regntrekk. Fikk en mail fra barnas hus og der stårr prisen på 1398,- men på nettbutikken står det 3298,-....

ORIGINAL: Zita

Noen som har denne?
Hvordan er den ?

Den er på kampanje på banras hus nå inkl fottrekk og regntrekk. Fikk en mail fra barnas hus og der stårr prisen på 1398,- men på nettbutikken står det 3298,-....

Har den og er fornøyd[:)] Eneste som er teit er at jeg sparker borti mellom bakhjula, men så er jeg langbein da[;)] Er 1398 som er riktig; ville ikke betalt mer for den[:)] Er veldig fiiiin syns jeg[:D]

Løøøøøøve it!
Jeg sparker ikke i da, så går kanskje mer breibeina enn Bamsejenta [8D]

Tro om jeg skal bestille den da..... [8|]
 *tenketenketenk*

Har den og er kjempefornøyd[:)] Det følger med regntrekk, en super stelleveske, parasoll og fotpose også. Supert tilbud[;)]

Vi har den og har hatt også hatt den med på ferie med fly - vi er veldg fornøyd! [:)]

Vi er på ferie med den nå, og er stooor fornøyd alle 3 [:)] Sambo har også sparket litt borti disse hjulene, men ikke noe krise. Er mega fornøyd med vognen! Eneste jeg savnet var myggnetting.. men hadde et løst et til en gammel vogn, så bruker dette. Anbefaler vogna på det sterkeste [:)][:)]

Da har jeg bestilt den [8D] Så hååååper jeg vi blir fonøyde [:D]

Back
Topp