Silver Cross sleepover elegance

Jellyfish

Elsker forumet
Hei!

Er det noen her som har erfaring med Silver Cross sin sleepover elegance? Synes det er en veldig fin vogn, men har jo bare sett den på nett. Hvordan er den å trille? Får den plass i en ikke så alt for stor bil? Grei å legge sammen?

Har googlet, men lite info å finne synes jeg.

Jeg og lurer veldig på dette! Vognen ser så fin ut, men det ligger så få erfaringer på nett! Det må da være noen her som har vognen! :-)

Vi har kjøpt vår i butikken til Babybanden.
Skal hente den til lørdag, så har ikke så mye erfaring å komme med ennå.
Gleder oss til å få den i hus, men er noen uker igjen til vi begynner å bruke den da termin er i oktober.

Vi har brukt vognen i nesten tre måneder nå. Dette er vårt første barn, så vi har jo ikke erfaring med andre vogner.
Den er for oss veldig enkel å slå sammen, får plass til både understell og bag i bagasjerommet på en BMW 118,som er en relativt liten bil. Har tatt ut hattehyllen da.
Den har fungert veldig fint i både by, grus og på brøyter fortau.
Synes baggen er stor og god nå på vinteren i forhold til mange andre vogner jeg ser.
Gutten vår elsker å ligge i den, veldig god fjæring i den, så den beveger seg nok veldig behagelig for den oppi. Får mange komplimenter for den når vi er ute.
Følger med et regntrekk i plast, det fungerer bra, men vurderer å kjøpe et som tar litt mindre plass.

Alt i alt er vi veldig godt fornøyd med den. :)

Back
Topp