Silver cross sleepover duovogn

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Maisløyfene 2024
Noen som har erfaring med denne? Hvordan er den? Regner med den er ganske stor sammenlagt da, men sånn ellers. God trillekomfort? Romslig?

Dette lurer jeg også på! Den er veldig fin, ut fra målene virker baggen romslig. Det som jeg er litt skeptisk til er at det ikke er svingbare fremhjul på understellet men er usikker på hvor mye det har å si.

Dette lurer jeg også på! Den er veldig fin, ut fra målene virker baggen romslig. Det som jeg er litt skeptisk til er at det ikke er svingbare fremhjul på understellet men er usikker på hvor mye det har å si.
Det har kjempemye å si med svingbare hjul, spesielt hvis vogna er veldig tung. Vi hadde en Emmaljunga edge med faste hjul, og denne ble utrolig tung etterhvert. Det å måtte vippe vogna hver gang man skal svinge går utover armene etter en stund.

For min del har ikke svingbare hjul så mye å si, har en relativt tung vogn med fire hjul nå til han på snart 11 måneder, og har ikke savna svingbare hjul på den. :) Har en babyjogger med svingbart hjul foran, og når jeg trillet tur med den her så låste jeg hjulet som regel. I alle fall på skogsveiene og på vinterstid. Bruker mest svingfunksjonen på kjøpesenter i grunn. :)

Vi har denne vognen og er superfornøyd! Den er veldig lett å trille og har fantastisk demping. Ved å se på den kan man gjerne tenke at det er en mer «finvogn», men vi triller mye på ulendt terreng og kommer oss frem overalt! Baggen er god og romslig (mini er bare 3mnd så bruker fortsatt liggebag), og den er helt super å bruke som reiseseng (blir som en vugge). Den er lett å trille og veldig enkel å legge sammen. Vi har to biler, en familiebil og en liten BMW 1-serie og får den inn i bagasjerommet på den lille også, må bare ta av hjulene; de er enkle å ta av og på, klikkes bare på. Jeg savner ikke svingbare hjul da den er lett å snu.

Back
Topp