SillyDilly!

Skrållan

Forumet er livet
Nå nærmer det seg bryllup altså! [:D]

Fortell oss da, hvordan blir dagen? Vis oss gjerne bilder! [:D][:D] Og kjolen, hvilken kjole har du funnet?

Hilsen Nysgjerrige Petra

ååå min egen tråd jo!!! Morro!!

Nei det er vell ikke sååå mye å vise[8D] Kjolen er den nuppen brukte (om den passer) skal prøve den på søndag[:D][:D]

Og her er selskapet:

http://www.karousosbeach.com/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=1:weddingas&Itemid=4

Håret har jeg ikke bilde av, men jeg skal sette på hår[:D][:D] 30 cm, så gleder meg. Så har jeg også klart å gå ned 4 kg på 2 uker så håper jeg fortsetter sånn og ser kjempe bra ut på dagen!!![:D]

Forresten menyen er dette:

Seafood Cocktail with Avocado Cake
Minestrone Soup
Fillet Steak with Mushroom Sauce
Apple Pie with Brandy Sauce and Vanilla Ice Cream

Å ja fortelle litt om dagen:

Gi skal gifte oss i Town Hall 13.30, så før det er det sminke/hår osv. Etter det så kommer det en fotograf som skal ta bilde av alle sammen, og så skal de kjøre meg og Eirik til en "forlatt" strand til den romantiske fotograferingen

Klokken 18.30 begynner selskapet (linken ovenfor) og hva som skjer der, nei det vet jeg ikke[8D] Må vell holde en tale og litt sånn! Haha

Åhhh... det så fantastisk ut!!!! [:D][:D] 

Åååååh, det så jo helt himmelen ut!! [:)][:)][:D] NYDELIG!!

Bra jobba med vekta, stå på! Du kommer til å bli en kjempefin brud! [:D]

Høres helt fantastisk ut alt sammen! Håper vi får se masse masse bilder når dere er godt gift! [:)] Jeg har lyst til å overtale gubben min om å dra til syden og gifte oss nemlig, så jeg trenger masse bilder for å overbevise han, haha!

ORIGINAL: Skrållan

Åååååh, det så jo helt himmelen ut!! [:)][:)][:D] NYDELIG!!

Bra jobba med vekta, stå på! Du kommer til å bli en kjempefin brud! [:D]

Høres helt fantastisk ut alt sammen! Håper vi får se masse masse bilder når dere er godt gift! [:)] Jeg har lyst til å overtale gubben min om å dra til syden og gifte oss nemlig, så jeg trenger masse bilder for å overbevise han, haha!

Haha.. Ja gleder meg veldig. Tror det blir kjempe spesielt å gjøre det på den måten [:D][:D]

Skal legge ut masse masse bilder når jeg kommer hjem fra Kypros! Helt utrolig at det er under en mnd til, gleder meg så syyykt mye![:)]

Tenk at det er 3 vennpar + en venninne som skal være med, samt 12stk fra familien. Blir ikke bare et konge bryllup, men en helt fantastisk tur også[:D]

Back
Topp