Silliens sunnhetsdagbok *slanking og trening*

Sillien

Gift med forumet
Ser flere har slike type dagbokstråder her inne, tenkte jeg kunne få meg en slik selv! da må jeg være helt ærlig med meg selv :P

jeg er 174 høy og veier 70 kilo i dag (6 uker siden jeg fødte)....... det er i seg selv ikke noe gale, og jeg er ikke overvektig.. men jeg har veldig lite muskler, så det meste er fett.... derfor skal jeg nå slanke meg litt, samtidig som jeg skal trene og bygge muskler :)

jeg regner med å se litt nedgang i vekt før musklene blir bygget, men regner med at når jeg får nok muskler blir jeg liggende på rundt 62-64 i vekt.... jeg har ganske sped beinbygning og har veid nedi 52, men skal ikke ned dit :)
 vil jo ha nice "ass to toob-ratio"

mitt problem med hele det her "spise sunt"-greiene er at jeg nesten ikke liker noen ting, og har helt ærlig litt angst for å prøve nye ting ;) hadde besøk av søstrene mine i helgen, og min storesøster, som alltid har vært LITT kraftig, har søren meg fått seg DEN nice kroppen etter sommeren!!!! jeg trodde ikke det var mulig for henne siden hun alltid har vært littegrann kraftig, men no ser hun ut som en som kunne spilt i baywatch!!!! så hun er helten min akkurat no ;)

jeg ble helt ærlig ganske demotivert av at jeg hadde misforstått når slankekrigen begynte - så mandagen var eneste dagen jeg spiste kjempesunt og unngikk sukker og fett..... :P

jeg kjenner at dette blir MYE vanskeligere enn jeg hadde trodd, fordi hvis babyen min er umulig en dag - så har dagen plutselig gått og jeg har jo ikke fått gjort noen ting! tenkte jo å trene (altså TRENE, ikke bare gå tur) 4 dager i uken men det merker jeg er håpløst når han har en låsning og griner masse... det samme med å unngå søtsaker - det er ekstremt lett å unne seg ting når man sitter hjemme i permisjon, så dette er myyye vanskeligere enn jeg forventet.....

jeg har derfor bestemt meg for å sette målet til 2 timer tur i uken i et greit tempo, og håper selvfølgelig at jeg klarer mer enn det! håper også jeg orker litt styrketrening hjemme, men det vet jeg ikke..... ifht å spise sunt så dropper jeg nugattiskivene til frokost (:P), prøver å unngå brød til frokost men siden jeg ikke liker egg, så blir det liksom bare yoghurt og frukt som er alternativet... :(

Back
Topp