Silkepapir - Pakking - samme som august-forum

Tashi

Betatt av forumet
Heia Jenter.
Kan noen hjelpe meg? Vi skal flytte og det jeg lurer på er, hvor kan jeg få tak sånn silkepapir(tenker på å pakke kjøkken ting som serviser og andre knuseting)???
Eller Hva skal jeg pakke sånt i? Skal jo legges i esker etterpå, men vil pakke dem så det ikke kommer noen ryper osv...
Kan noen hjelpe meg???
Er jo hjemme så vil pakke det meste da vi flytter 15.feb

Håper på svar
 
Jeg har bestandig brukt bare avispapir å pakke i de gangene vi har flyttet. Har ikke knust noe enda [;)] Silkepapir får du vel kanskje tak i på Binders o.l?
 
Har brukt aviser jeg også.
 
takk, da bruker jeg avispapir. Men skal ta en tur på binders også. Tenkte på de fine + dyre Glassene mine...[:-]
 
Bokhandlere har pakker med silkepapir. Har alltid brukt det, er tynnere enn avispapir så det er lettere å pakke
 
Jeg har pakka inn knuselige ting i klær og håndklær jeg de gangene jeg har flytta (og det er ikke få[;)]). Det skal jo uiansett også pakkes ned,så da slår jeg to fluer i en smekk! Med avispapir risikerer du jo å få trykksverte på tingene og det blir fort dyrt å kjøpe silkepapir å pakke alt i..
 
ORIGINAL: zahra

Jeg har bestandig brukt bare avispapir å pakke i de gangene vi har flyttet. Har ikke knust noe enda [;)] Silkepapir får du vel kanskje tak i på Binders o.l?

 
SAMME HER!
kanskje du får kjøpe på plantasjen? men jeg synes det er bortkastede penger...bruk all den reklamen, som ellers er så unyttig til noe foruftig for en gangs skyld![;)]
 
Bruk avispapir..
Jeg har nettopp flyttet og da brukte jeg kun avispapir..
Ikke noe som ble knust da..
 
Lykke til med flytting[:)]
 
ORIGINAL: FjerneErna

Jeg har pakka inn knuselige ting i klær og håndklær jeg de gangene jeg har flytta (og det er ikke få[;)]). Det skal jo uiansett også pakkes ned,så da slår jeg to fluer i en smekk! Med avispapir risikerer du jo å få trykksverte på tingene og det blir fort dyrt å kjøpe silkepapir å pakke alt i..

 
Nettopp, hånddukene må jo være med å flytte de også.  Men det går jo ann å ta en tur på en butikk hvor de selger blomster som du pakker selv (her har vi prix og mega)  Det er ingen som sier noe om du tar noen ekstra blader silkepapir.
 
Nå har jeg bestilt silkepapir fra Binders.
Gleder meg til å få. Har pakket ferdig myyyyye.
Har bare glassting igjen. litt vanskelig å bruke avispapir på det synes jeg
men men, takk for hjelpen alle sammen.
 
Vet ikke hva jeg hadde gjort uten Dere alle her. Det er så mye lettere å spørre.
klemmer og kos
 
jeg har brukt avispapir som oftest, men har oxo brukt hånduker og andre klær.
 
Back
Topp