Silke????

ja vi er mange som er spennt!!!

*vente vente vente*

håper hun ikke bare følger guttungen sinm i barnehagen nå... håpe heller hun ligger og føder så hun får se nurket sitt:)

*Krysser fingrene*

Krysser fingrene for at hun er på sykehuset nå og har babyen sin i armene snart[:D]

Har hun ikke en sladrevenn????

****spennende det her assa**** Lurer på hvem sladrevennen er og at hun snart kommer med en beskjed til oss... Krysser fingre og tær..

Hi hi. Det er ikke bare dere som er noen lure jenter.. Hun jeg venter på er det og [;)]

Vel, jo barna er sent på skole og barnehage. Vannet gikk for vel en time siden [:D]
Så nå er det ikke lenge til. Har ikke fått rien enda, men de kommer vel i løpet av dagen. Om ikke skal jeg opp på undersøkelse kl 20. For så å sove hjemme. Da blir fødseles satt igang i morgen tideli.

Så iløpet av timer får vi se henne.[:D][:D]

Tilstanden er rolig ingen tilløp til panikk. Bare slapper av.[:)]

Har vannet gått så spennende da [:D]
Du har sladrevenn???
Masse masse lykke til [:D]

Ja jeg har jo det, sladrevenn altså. Har ikke hørt fra henne på en stund eneste. Men jeg kan jo bare få mannen til å oppdatere dere. Men alt er jo stille nå. Er frykteli søl med dette fostervannet [:D] eneste......

Å så spennende.

Lykke til Silke, om ikke alt for lenge sitter du med nurket i armene.

Klem.

Hi hi gleder meg[;)][;)][;)]

Men er det noen som har hørt fra Mosly i det siste?

Ønsker deg masse lykke til silke[:D]

Oi, dette er kjempespennende!! Jeg blir borte i hele kveld jeg, så neste gang jeg er innom har du nok fått babyen din tenker jeg!

LYKKE TIL SILKE!!!

Å det må være deilig at det endelig skjer noe [;)] Men jammen er du flink som er helt rolig... Tror jeg hadde stresset litt jeg men det er jo bare å vente... Lykke til videre i dag og i kveld [:)]

Oi, så spennende! Lykke til, Silke [:D]

lykke til så mye silke..
spennende dette[:D]

Back
Topp