Silke

~lenemoren76~

Elsker forumet
noen som vet om hun har fått??????

hmmm spennende

hehe neida,bare det at hun har termin no om ett par dager,var bare litt nysjerrig[;)]

ORIGINAL: lenemoren

hehe neida,bare det at hun har termin no om ett par dager,var bare litt nysjerrig[;)]

åå.. hehe, leste ikke hele tråden jeg.. ble overivrig[8|]

Åh.. Jeg blir så sykt bekymra av sånnt her.. Når man ikke hører noe på lenge.. Sisst jeg snakka med henne så skulle hun på ultralyd.. Noen som har hørt noe etter det? Det skulle nesten vært krav om at alle skulle gitt nummeret sitt til meg og holdt meg oppdatert til enhver tid.. [>:]

Hei på dere. Nei her akjer ingen ting [:(][:(][:(] Annet er at jeg er frykteli lei....
Var på UL i går og fikk konstantert at ho låg rett vei [:)] Det var kjempe fint. Hadde en smule angst for det.

Av en eller anna grunn ble jeg helt satt ut. Var skikkelig lei meg etterpå. Vet ikke hvorfor. Kan være for jeg hadde vore så spent....[8|] Såg heller ingenting på den der skjermen. Kunne vore hva som helst[&:] tror jeg ble litt skuffet over det.

Men i dag er alt bra igjenn. Kjæresten min var hos meg i hele går og trøstet meg [:D] I dag skal vi på kino og spise litt[;)] Gleder meg.

Takk for at dere bryr dere. Er jo blitt litt glad i dere da vet dere

ORIGINAL: silke

Hei på dere. Nei her akjer ingen ting [:(][:(][:(] Annet er at jeg er frykteli lei....
Var på UL i går og fikk konstantert at ho låg rett vei [:)] Det var kjempe fint. Hadde en smule angst for det.

Av en eller anna grunn ble jeg helt satt ut. Var skikkelig lei meg etterpå. Vet ikke hvorfor. Kan være for jeg hadde vore så spent....[8|] Såg heller ingenting på den der skjermen. Kunne vore hva som helst[&:] tror jeg ble litt skuffet over det.

Men i dag er alt bra igjenn. Kjæresten min var hos meg i hele går og trøstet meg [:D] I dag skal vi på kino og spise litt[;)] Gleder meg.

fint at alt sto bra til med babyen i magen[:D] vi er jo blitt glad i deg oxo[:D][:D]

ORIGINAL: lenemoren

fint at alt sto bra til med babyen i magen[:D] vi er jo blitt glad i deg oxo[:D][:D]

signerer[:D]

Sjønner ikke dette hunøret om dagen... Blir jo bare verre og verre. Har dere det slik og?

Er jo ellers i uforskammet fin form... [8|]

Men hvordan går det med deg da Lindaen... Hadde ikke du noe tøying på gang?

Men hvordan går det med deg da Lindaen... Hadde ikke du noe tøying på gang?

Joda, her har vi tøyd uten å trimme[;)] Men som du ser så sitter jeg her ennå.. Ang humøret så kjenner jeg meg veldig igjen.. [8|]

[:D] Kanskje du skulle trenet litt med mannen først, så kunne han tøyd deg etterpå? Jeg tørr ikke fåreslå noe slikt en gang. Han hadde vel fått hetta han da [&:]

Hehe.. Trur det er farlig at han tøyer da.. Så det tørr jeg ikke.. Bare eksperter som får lov til det! Men trimme det gjør vi[8D] Men var det ikke godt å få vite at du kan føde normalt da?

Jo det var kjempe fint. Har jo hatt følelsen av at hun låg den rette veien, men når legen begunner å mase blir jeg redd. Leger er teite.....[8|]

Får ikke håpe jeg trenger å gå til henne mer fødsel[:D] Går å kjenner på formen hele tiden, er det nå, eller nå. Har det startet.....[:-] men nei....

Er litt rart å gå slik..

Ja, har det akkurat likens selv! Har litt vondt her og litt vondt der å kjenner stadig etter nye vondter[8D] Men det virker ikke som om noe har startet nei[:-]

Jeg ønsker dere LYKKE TIL begge to lindaen og silke! Skjønner GODT at dere er lei og at det går utover humøret!!! Syns det må skje noe snart jeg. Det drager jo sånn ut. Jeg begynner å bli utålmodig på noe mer spennende nytt!!

Back
Topp